Var ikke så vanskelig å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke så vanskelig å se
Hvordan har dagen din vært?God ettermiddag![]()
Hva har skjedd søta?For en start på dagen. Håper det blir bedre utover dagen
Jeg er dårlig på å se, ser ingentingÅååh, er trasig å være testetøs..er 7dpo idag, og testet når jeg sto opp idag... Men usikker på om det gjemmer seg en strek eller ikke??
Vis vedlegget 152104
Jeg ser en hvit skyggestrek tror jeg![]()
Siden fredag....Hvor lenge har de hvert hos dere nå?
Må de underholdes, eller ordner de seg selv?Siden fredag....og fortsatt maaange dager igjen....
Hun har egentlig sovet ganske mye idagHuff ja, det er ikke moro
Men hun har vel fått litt mer søvn på dagen idag![]()
Siden fredag....og fortsatt maaange dager igjen....
Vi har ikke begynt å pakke engangForbreder pakking til avreise den 23! Lurer på om vi får plass til alt i bagasjerommet![]()
Ikke vanskelig å se
Har bare begynt å småpakkeVi har ikke begynt å pakke engang
Ikke jeg heller i grunnHar bare begynt å småpakkehar ett fjell av klesvask som skal vaskes først
ser ikke helt hvordan jeg skal komme i mål
![]()
God jul og godt nyttår til deg og dine også!Liten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager
Nå blir det deilig med lang juleferie for hele familien.Ønsker alle sammen god jul og godt nytt år![]()
Ååå gratulerer så myeLiten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager
Nå blir det deilig med lang juleferie for hele familien.Ønsker alle sammen god jul og godt nytt år![]()
Gratulerer så mye!Liten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager
Og reiser....?Takk for medfølelse
De kom på fredag...
Nommin, har du født!! Gratulerer så mye!Liten stund siden jeg var innom her nå. Lillesøster har allerede blitt 6 dager