Skravletråd

Hehe ja det er nok mange av de :o akkurat nå er jeg bare glad jeg er mer eller mindre ferdig :) ene onkelen min er alltid ute på julaften han :/ det orker jeg jammen ikke :o
Nei, greit å være ferdig.

I fjor var vi lovlig sent ute ; hadde fått positiv test i november, så bekreftet MA i desember :/ ble til at vi bestilte kinogavekort til alle på nett :)

Koselig med besøk da :D må han reise langt? :)

Her må det å ryddes å vasket men det får sambo hjelpe med :p

Koselig med ferie :D jeg er glad vi har SFO nå for han kjedet seg jammen :o

Ja, helt fra Trønderlag.. Så han er vel allerede på farten tenker jeg!
Nå har jeg iallefall fått tatt kjøkkenet, bært ned skittentøy, lagt opp 2 stativ med klær og funnet fram kenwooden så kanskje jeg får baka rundstykker ... Kanskje... :-p

Hun koser seg hun! :-) Synes det er mye kjekkere å være hjemme enn i barnehagen... Klar for å begynne på skolen tror jeg!

Ja, helt fra Trønderlag.. Så han er vel allerede på farten tenker jeg!
Nå har jeg iallefall fått tatt kjøkkenet, bært ned skittentøy, lagt opp 2 stativ med klær og funnet fram kenwooden så kanskje jeg får baka rundstykker ... Kanskje... :-p

Hun koser seg hun! :-) Synes det er mye kjekkere å være hjemme enn i barnehagen... Klar for å begynne på skolen tror jeg!
Begynner hun til høsten ? :)

Ja da har han ett stykke :) da er det ekstra kos å sees igjen :)

Så effektiv du har vert da :D har jo fått gjort masse :D

Sånn der var enda flere gaver pakket inn å tror de siste er kommet i hus :) må bare få tak i blekk til printeren slik at jeg får printer ut noen billetter . Aldri vert så seint ute som i år :eek:
Så bra! Blir godt å være ferdig tenker jeg :) Jeg har ca 1000 igjen å pakke inn :P Føles det som :P

Begynner hun til høsten ? :)

Ja da har han ett stykke :) da er det ekstra kos å sees igjen :)

Så effektiv du har vert da :D har jo fått gjort masse :D

Jes, det gjør hun! Gleder seg veldig! Ser godt hvor stor hun er blitt nå når vi har lillemor og.. Har helt glemt hvordan hun var som baby.. :-(

Ja, blir veldig koselig! Stas med besøk av morfar :-) kjekt for han og tror jeg!

Mye som burde gjøres men begrenser seg litt når jeg har begge to hjemme.. Men nå sover lillemor og storesøster ville se en film på ipaden så da benytter jeg sjangsen... Spørs bare lenge ho lille sover, presser og styrer seg ut av søvnen hele tiden... Så glad jeg skal være når denne magen har gått seg til...

Er så typisk det - Murphys lov :p

Bra det ikke kom i senga, ja.

Her har vi "tisselaken" på senga fremdeles - opprinnelig i tilfellet vannet skulle gå midt på natten ; nå for å beskytte overmadrassen mot gulp og eventuelt annet :p
Hehe det er jo lurt da! Håper dyna hennes rekker å bli tørr før kvelden da :o

Jes, det gjør hun! Gleder seg veldig! Ser godt hvor stor hun er blitt nå når vi har lillemor og.. Har helt glemt hvordan hun var som baby.. :-(

Ja, blir veldig koselig! Stas med besøk av morfar :-) kjekt for han og tror jeg!

Mye som burde gjøres men begrenser seg litt når jeg har begge to hjemme.. Men nå sover lillemor og storesøster ville se en film på ipaden så da benytter jeg sjangsen... Spørs bare lenge ho lille sover, presser og styrer seg ut av søvnen hele tiden... Så glad jeg skal være når denne magen har gått seg til...
Ni begynte nå i høst så skjønner veldig godt hva du mener. De vokser så alt for fort å når jeg ser det så vill jeg nesten ikke slippe Torbjørn -<3 prøver å nyte baby tiden. Men det er som du sier. Det skal bli godt når de slipper å ha vondt i magen.

Det er garantert kjekt For han å ja :D

Ni begynte nå i høst så skjønner veldig godt hva du mener. De vokser så alt for fort å når jeg ser det så vill jeg nesten ikke slippe Torbjørn -<3 prøver å nyte baby tiden. Men det er som du sier. Det skal bli godt når de slipper å ha vondt i magen.

Det er garantert kjekt For han å ja :D

Ser den jeg og.. Føler jo ikke det er så lenge siden vi fikk storesøs, fytterakkern så fort tiden har gått! Nyter babytiden mye mer denne gang tross mye vræling og lite fornøyd baby til tider. Men når hun sover, eller er våken og ikke bare hyler, så kjenner jeg bare hvor det bobler av forelskelse.. Lille nydelige.. Åh... Siste gangen jeg skal igjennom dette og, så prøver å gjøre det beste utav det:-)

Ser den jeg og.. Føler jo ikke det er så lenge siden vi fikk storesøs, fytterakkern så fort tiden har gått! Nyter babytiden mye mer denne gang tross mye vræling og
Mhm..
Husker jeg fikk helt sjokk med broren. Når han plutselig var stor nok til å lese. Å vi satt på bussen å jeg fikk spm om hva en pen is var ? :o heldigvis laget ungen selv mellomrom :p
Nå er jo han så stor at han vill være litt alene, ser engelske filmer å forstår mer å mer.. Hjeeelp sier jeg bare for dette er ikke jeg klar for!
Må snart låse De inne å tvinge de til å gi meg klemmer :p

Aner ikke haha det er noen fisker det handler om hvertfall :) hun koser seg, tobben sover å jeg trykker her :p

hehe okei :P Tuppa ligger oppe og sover hun :P Vi gikk og la oss igjen men jeg sto opp før henne og hun bare sover og sover.. zzz..

Back
Topp