Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen;PGod morgen damerØnsker dere en fin fin mandag og minner dere på at jula kommer selv dere ikke har vasket kriker og kroker, så ikke stress
![]()
Litt sent nå, men vi så øst/nordøstI hvilken retning kan man se det?
Så kjedelig! Håper du fikk sove igjen.Og så var jeg våken igjen da. Dette er en unødvendig tid å være våken.
Ikke engang nok halsbrann eller kynnere til at jeg kan skylde på det, bare våken :-(
Da har du jo rimelig konteoll du også daSiste gaven skal kjøpes idag
Så er det bare mathandel igjen!
Yeei![]()
Ja, nå ligger den helt bakHar den flyttat seg noet?
Jeg prøvde å sende ut mannen så han skulle få se også, men da var det så mye skyerVar for sent ute til å se set skikkelig. Bare litt rester når vi var ute. Prøver igjen etter, når vi skal legge oss.
Det vekker nok gode minner jaHan har bodd her sørpå i over 20 år nå så løper ut han også for å se.
Og intet er mer morsomt for han enn å ha eldsten på armen og peke og forklare hva det er
Uff, stakkar litenGodmorgon før en natt. 3 åringen som drømmer mye å skriker å griner i sømnen. Nå ser han oki ut så vi sender i bhg. Har selv noen æren å gjør + helsestasjon
Vad skall dere gjør idag ?
God morgenGod morgen jenter håper dere har fått nattsøvnen *smette inn på kjøkkenet for å redde brødet i ovnen*
God morgen til deg ogsåGod morgen damerØnsker dere en fin fin mandag og minner dere på at jula kommer selv dere ikke har vasket kriker og kroker, så ikke stress
![]()
Hva er gule bomber?Skulle bake krumkakeskåler og gule bomber. Men rakk bare krumkakeskåler sia jeg også tok klesvask og oppvask. De var jo tilbake ved neste amming.
Regner med at du skulle quote til megdet går så findu for ha lykke til, hun kommer sikkert ikke til å ense det en gang;P
Bra søvnen tok overhånd til sluttHun sovna tilsluttstakkars, trøtt som ett laken haha
![]()
Det er kult5 timer til jeg må stå opp og jeg er lys våken... det er jo veldig fint![]()
Billig shopping det daVi har vært på shoppingfant egentlig ingenting da..men det kommer seg
![]()
God morgentidlig oppe og baker brød?
Ja haha! Fikk litt dårlig sanvittighet istad da jeg måtte vekke henneBra søvnen tok overhånd til slutt![]()
Luksus å være på besøk hos degJa pappa vil ha hjemmelaget brød i jula og våknet da gubben dro på jobb i dag tidlig;P
Haha, er det sånn at bussen bare kjører når den føler for det?Ja haha! Fikk litt dårlig sanvittighet istad da jeg måtte vekke hennehelsestasjonen here we come
når busstidene her oppe ikke klaffer med tiden får man dra en time før
![]()