Skravletråd desember

2 år og 2 mnd snart :) da klarer hun ikke sove på kvelden vi har prøvd før. Blir overtrøtt og til slutt kolapser hun på gulvet og våkner da 23-00 tiden og sovner 03/04:00 tiden
Ok, det har fungert med våres, men alle barn er forskjellige.
Da er jeg enig med deg, vekker kl 9

Ok, det har fungert med våres, men alle barn er forskjellige.
Da er jeg enig med deg, vekker kl 9
Vi prøver igjen senere men vil ikke ødelegge julen pga det :O tror nok hun må vendes av det. Herregud hun drar etter puppu enda om hun ikke får flaska fort nok og vi sluttet for straks 7 uker siden :p hadde jeg ikke sluttet hadde hun puppet enda

Haha ler :p mannen min nerder på pcen og leser e bøker på tlf jævla nerd er det han er. Min altså :p
Er ikke noe galt i å være nerd da :rolleyes:

Definisjon nerd:
En nerd er en person med et spesielt interesseområde eller en sær hobby. Dette trenger ikke å være altoppslukende, men i mange tilfeller så blir det oppfattet som det. Det kan også bare være en over gjennomsnittlig kunnskap/interesse og forståelse på dette området.

Er ikke noe galt i å være nerd da :rolleyes:

Definisjon nerd:
En nerd er en person med et spesielt interesseområde eller en sær hobby. Dette trenger ikke å være altoppslukende, men i mange tilfeller så blir det oppfattet som det. Det kan også bare være en over gjennomsnittlig kunnskap/interesse og forståelse på dette området.
Nei da jeg synes det er søtt jeg :p ❤️ nerden min er ikke noe fornærmelsene altså :)

Han prøver å snakke om å ikke ha N fordi hun er jo avhengig av meg og han skal kjøpe julegave til meg og juletre og bla bla bla :p herregud nerden min altså :p ❤️

Pappaen blir hjemme mens jeg drar ut :D han tørr ikke sentere enda :p bare nærområdet :)

5 timer til jeg må stå opp og jeg er lys våken... det er jo veldig fint :P

Får sove :p selv om naboen bass har våknet igjen ...... Straks bare 12 timer til ul og han har 3D også :)

Fornuftig mann :-P

Da var min allerede i drømmeland :-P

Jeg er slett ikke like fornuftig. :-o
Akkurat i seng og skal opp om fem timer :-o :-P

Godt å se at det ikke bare er meg da :P men er jo lys våken selv om jeg godt kunne sovet snart siden lillebror mest sannsynlig skal spise i 4/5 tia og frøkna skal opp 6.30 siden hu skal på skolen :P

Godt å se at det ikke bare er meg da :P men er jo lys våken selv om jeg godt kunne sovet snart siden lillebror mest sannsynlig skal spise i 4/5 tia og frøkna skal opp 6.30 siden hu skal på skolen :P
Ja jeg er en natteravn uten like :-o
Men nå er det lovlig sent tilogmed for meg når jeg skal på jobb :-o
Men bare to dager igjen før ferie nå :-D

Ja jeg er en natteravn uten like :-o
Men nå er det lovlig sent tilogmed for meg når jeg skal på jobb :-o
Men bare to dager igjen før ferie nå :-D

Ser veldig frem til tirsdag når frøkna har gått til skolen for da skal jeg ikke våkne av en vekkerklokke før 5 januar :D

Back
Topp