Haha her har vi malat litt hvit på vindue hahaFår man ikke kjøpt slik "snø" på boks.
Kanskje man bare skal spraye det på utsiden av vinduene for å få illusjonen av hvit jul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha her har vi malat litt hvit på vindue hahaFår man ikke kjøpt slik "snø" på boks.
Kanskje man bare skal spraye det på utsiden av vinduene for å få illusjonen av hvit jul![]()
Ok, det har fungert med våres, men alle barn er forskjellige.2 år og 2 mnd snartda klarer hun ikke sove på kvelden vi har prøvd før. Blir overtrøtt og til slutt kolapser hun på gulvet og våkner da 23-00 tiden og sovner 03/04:00 tiden
Vi prøver igjen senere men vil ikke ødelegge julen pga det :O tror nok hun må vendes av det. Herregud hun drar etter puppu enda om hun ikke får flaska fort nok og vi sluttet for straks 7 uker sidenOk, det har fungert med våres, men alle barn er forskjellige.
Da er jeg enig med deg, vekker kl 9
Er ikke noe galt i å være nerd daHaha lermannen min nerder på pcen og leser e bøker på tlf jævla nerd er det han er. Min altså
![]()
Nei da jeg synes det er søtt jegEr ikke noe galt i å være nerd da
Definisjon nerd:
En nerd er en person med et spesielt interesseområde eller en sær hobby. Dette trenger ikke å være altoppslukende, men i mange tilfeller så blir det oppfattet som det. Det kan også bare være en over gjennomsnittlig kunnskap/interesse og forståelse på dette området.
Hun sovna tilsluttHihi....håper baby roer seg snart![]()
Det er kjedelig det :O5 timer til jeg må stå opp og jeg er lys våken... det er jo veldig fint![]()
Fornuftig mannNå driver mannen og påstår jeg er trøtt og må legge meg![]()
God kveld ja
Du gjort idag da?
Godt å se at andre er våkne på denne tiden ogVi har vært på shoppingfant egentlig ingenting da..men det kommer seg
![]()
Det er kjedelig det :O
Fornuftig mann![]()
Da var min allerede i drømmeland![]()
Jeg er slett ikke like fornuftig. :-o
Akkurat i seng og skal opp om fem timer :-o![]()
Ja jeg er en natteravn uten like :-oGodt å se at det ikke bare er meg damen er jo lys våken selv om jeg godt kunne sovet snart siden lillebror mest sannsynlig skal spise i 4/5 tia og frøkna skal opp 6.30 siden hu skal på skolen
![]()
Ja jeg er en natteravn uten like :-o
Men nå er det lovlig sent tilogmed for meg når jeg skal på jobb :-o
Men bare to dager igjen før ferie nå :-D
Begynner de ikke før den tirsdagen?Ser veldig frem til tirsdag når frøkna har gått til skolen for da skal jeg ikke våkne av en vekkerklokke før 5 januar![]()