Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det glade kaosVi har vært på senteret hele familien
Himmel og hav
Mhm det kan man siDet glade kaos![]()
Da ser jeg blomster blir litt vanskelig... Hva med roser eller tulipaner? Hvis du vil ha noe rødt altså...
Vi har ingen allergier å ta hensyn til, så jeg gleder meg til blomsterkjøp på mandag![]()
Oi, det var lenge å venteUl på ahusventet 2 timer og 40 min nå haha
![]()
Offa. God bedring!Legen bekreftet nyrestein og nyrebekkenbetennelse.
Så tar tida til hjelp, og " nyter" en rolig helg på sykehuset uten julemaset![]()
Ja men verdt detDet var lenge å vente![]()
Hva pålegg har du laget?Da er siste omgang med pålegg til jul laget, i kveld skal vi pynte treet og smake![]()
Kaos? Var på shoppingsenter vi også idag:-/. Og var gubbens forslag selv om vi ikke hadde no vi trengte der:-OVi har vært på senteret hele familien
Himmel og hav
God kveldGod morgen!!![]()
Hvor langt er du på vei nå?Jadet er ikke noe gøy :/ hadde plus på over 120. Fikk gulprioritering
da er det bare vente
Blomkålsuppe me baguetterHva spiste du?
Väntar du för å få komma in??Ul på ahusventet 2 timer og 40 min nå haha
![]()
Mye folk hvertfallKaos? Var på shoppingsenter vi også idag:-/. Og var gubbens forslag selv om vi ikke hadde no vi trengte der:-O
I morgen 13+5Hvor langt er du på vei nå?
Ja det mener jeg. Ikke lett å pakke de i noe annet heller ;-)Er det innafor å pakke Akematter inn i søppelsekker?
Så flink![]()
Ser fint ut
Hehe, ja, det tar tidmen fint var det. Er det sånn garn med forskjellige farger?
Det er tidlig :-oIkke sant. Min får ikke gå før 11 om han ikke er invitert. De her kom 9.45..
Det var svinerull fylt med sopp som ble ferdig i dag.Hva pålegg har du laget?