det er en lettelse å kjenne livNeijeg er det selv :/ men lille gutt dultet meg nå
par ganger
det gjorde meg litt roligere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er en lettelse å kjenne livNeijeg er det selv :/ men lille gutt dultet meg nå
par ganger
det gjorde meg litt roligere
![]()
Neiikke er det behagelig og ikke tyder det på no godt, litt begymmret;7
10.min etter kengubarnet sto opp fikk han besøk..
Ikke alle som har regler på når får gå ut tydeligvis
Takkdet er en lettelse å kjenne livkanskje også pulsen vil gå litt ned nå
) *klem*
ligger i rute her;P du da?
Vi får ikke leksene hjem før mandager da...Tenk om vi kunne fått den nå. Og bøkene. Så kunne storebror gjort leksene, i det minste. Jeg anser det som trolig at han er hjemme de første dagene med vannkopper
Ikke sant. Min får ikke gå før 11 om han ikke er invitert. De her kom 9.45..Det var da litt tidlig syntes jeg, en ting er å gå ut en annen er å gå på besøk til folk. Kjenner jeg hadde blitt gretten hadde det kommet noen på døra så tidlig. Selv om jeg ofte er tidlig oppe betyr ikke det at jeg er stelt og klar for besøk tidlig![]()
Takkhåper pulsen er bedre nå
![]()
Nja blitt spurt om å jobbe tirsdag
Mandag er jeg barnevakt.
Såpass. Tidlig på en lørdag...10.min etter kengubarnet sto opp fikk han besøk..
Ikke alle som har regler på når får gå ut tydeligvis
Så deilig daNope håper jeg klarer å få kommet gjennom det meste i helgen så jeg kan gå uka i møte med godt mot Haha
![]()
Er det innafor å pakke Akematter inn i søppelsekker?
Godt forslag synes jeg. Med gavebånd og evt en båndrose må da vel det være innafor?Er det innafor å pakke Akematter inn i søppelsekker?
Vi får leksene den dagen de har med bøkene hjemVi får ikke leksene hjem før mandager da...
Fint for de er jo så storeJa hvorfor ikke? Pynt med litt bånd så blir det nok bra![]()
Ja jeg håper da det ellers må jeg ut å kjøpe store poserGodt forslag synes jeg. Med gavebånd og evt en båndrose må da vel det være innafor?
Ikke sant. Min får ikke gå før 11 om han ikke er invitert. De her kom 9.45..
Nei er nettopp det for vi drar jo onsdag.Ikke så mye tid til å få gjort ting da heller nei.. men blir koselig å være barnevakt dahvor gammelt er barnet?
He he han hadde sluppet de inn før jeg rakk å reagereHadde det hvert her, hadde jeg sagt de kunne komme tilbake om en time eller at de fikk vente i gangen til frøkna hadde pussa tenna og så sendt de ut![]()