Skravletråd desember

Nei :( jeg er det selv :/ men lille gutt dultet meg nå ❤️ par ganger :) det gjorde meg litt roligere ❤️
det er en lettelse å kjenne liv;) kanskje også pulsen vil gå litt ned nå;)) *klem*

10.min etter kengubarnet sto opp fikk han besøk..
Ikke alle som har regler på når får gå ut tydeligvis

Det var da litt tidlig syntes jeg, en ting er å gå ut en annen er å gå på besøk til folk. Kjenner jeg hadde blitt gretten hadde det kommet noen på døra så tidlig. Selv om jeg ofte er tidlig oppe betyr ikke det at jeg er stelt og klar for besøk tidlig :P

Tenk om vi kunne fått den nå. Og bøkene. Så kunne storebror gjort leksene, i det minste. Jeg anser det som trolig at han er hjemme de første dagene med vannkopper
Vi får ikke leksene hjem før mandager da...

Det var da litt tidlig syntes jeg, en ting er å gå ut en annen er å gå på besøk til folk. Kjenner jeg hadde blitt gretten hadde det kommet noen på døra så tidlig. Selv om jeg ofte er tidlig oppe betyr ikke det at jeg er stelt og klar for besøk tidlig :p
Ikke sant. Min får ikke gå før 11 om han ikke er invitert. De her kom 9.45..

10.min etter kengubarnet sto opp fikk han besøk..
Ikke alle som har regler på når får gå ut tydeligvis
Såpass. Tidlig på en lørdag...
Hva er deres regler da?

Ikke sant. Min får ikke gå før 11 om han ikke er invitert. De her kom 9.45..

Hadde det hvert her, hadde jeg sagt de kunne komme tilbake om en time eller at de fikk vente i gangen til frøkna hadde pussa tenna og så sendt de ut :P

Back
Topp