Syte-klage tråd

Æsj... har fri i dag og det er deilig, men skulle egentlig tatt juleferie i dag. Var førstemann til å søke, men de har surret med søknaden min så nå har alle andre fått fri og jeg må jobbe mandag... det er skikkelig nedtur! Er bare en dag da, men likevel. Så for meg å gjøre en del annet den dagen der....
Har ul i dag og er så nervøs at jeg blir litt uggen i humøret i tillegg.. er så livredd for å oppdage ma! Ser jeg et bankende hjerte i dag, vil nok det redde humøret for hele jula!

Æsj... har fri i dag og det er deilig, men skulle egentlig tatt juleferie i dag. Var førstemann til å søke, men de har surret med søknaden min så nå har alle andre fått fri og jeg må jobbe mandag... det er skikkelig nedtur! Er bare en dag da, men likevel. Så for meg å gjøre en del annet den dagen der....
Har ul i dag og er så nervøs at jeg blir litt uggen i humøret i tillegg.. er så livredd for å oppdage ma! Ser jeg et bankende hjerte i dag, vil nok det redde humøret for hele jula!

Åh, det er så kjedelig når du forventer å ha ferie, så må du på jobb likevel. Håper det blir en fin vakt og at den går fort og greit :)

Lykke til på ul idag, har du tidlig time eller senere på dagen?

i dag vil jeg syte over at jeg er konstant redd.. jeg er livredd for at dette skal gå galt. jeg tenker på det HELE tiden.. jeg VET jeg ikke burde det. men jeg klarer virkelig ikke slappe av. jeg kjenner etter symptomer, jeg tørker meg ekstra på toalettet, jeg blir helt sprø... :( 30 år og redd som en liten drittunge :( *skammermeg*

Åh, det er så kjedelig når du forventer å ha ferie, så må du på jobb likevel. Håper det blir en fin vakt og at den går fort og greit :)

Lykke til på ul idag, har du tidlig time eller senere på dagen?
Ja, det er litt kjipt, jeg tviler på at jeg kan bli stort mer lei enn jeg er akkurat nå... men men, det er muligheter for å bli tidlig ferdig da i hvertfall...

Har time kl 11 i dag.. er ikke så sent, men tiden står jo stiller :p

I dag klager jeg over at jeg savner å være meg selv! Konstant sliten og uvel. For litt over en uke siden var jeg livredd for at jeg ikke kjente noe men nå er jeg bare så lei.. Kvalmen ga seg jo men merker den har kommet tilbake og den tok med seg svimmelheten også! Skulle ønske jeg bare kunne få være meg selv i bare noen timer.. Jeg sover 12 timer om natten i tillegg til 1 time på ettermiddagen. Vi har jo som mål og holde dette hemmelig frem til uke 12 men spørs om det blir en utfordring. Skal tross alt bo hjemme hos pappa nå i 2 uker under jul og nyttår. Får sette opp et pokeransikt og i verste fall skylde på omgangssyken. Blæ, la de siste 2,5 ukene til uke 12 gå fort!

Mannen har reist på jobb og kommer ikke hjem før 29.12 :( Jeg har heldigvis gutten vår her da, men er så sliten, trøtt og kvalm at jeg hadde gitt mye for å ha en ekstra god støttespiller her også ♡ Det er ekstra tungt å være nordsjøenke i julen :'(

Syte!!! Har kastet opp i hele dag, for første gang i svangerskapet. I tillegg ligger jeg ned feber og sykt hovne mandler :( heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef (som har jobbet på KK i Bergen tidligere) som mente at jeg kastet opp fordi kroppen min nå er så sliten. Hun mente det var best jeg holdt meg hjemme fra jobb i helga! Puh- jeg vet hvor vanskelig det er å få inn vikarer så får så utrolig dårlig samvittighet.

Dritt lei av å ikke få sove, ikke få til å spise mer enn fire munnfuller i gangen, gå rundt sulten konstant men ikke ha lyst på noenting, og å føle meg ubrukelig fordi jeg ikke har energi til å gjøre en damn shit...
Dagens syt...

Dritt lei av å ikke få sove, ikke få til å spise mer enn fire munnfuller i gangen, gå rundt sulten konstant men ikke ha lyst på noenting, og å føle meg ubrukelig fordi jeg ikke har energi til å gjøre en damn shit...
Dagens syt...

Uff, det der suger!

Min hjelp har vært postafen v/ leggetid da sover jeg godt og føler formiddagen blir ganske bra.

Håper virkelig det snur for deg snart!!!

Plutselig dødskvalm akkurat nå!! Etter frokost. Tygger i meg et ekstra syrlig eple i biter. Hadde ikke lyst på men det begynner å hjelpe:)

i dag vil jeg syte over nav! Forbanna drittmøkkafolk!!!!!!

Jeg tror jeg har blitt lat, det er noe dritt. Var jo så slapp og sliten lenge, men er vel egentlig ikke så sliten nå lenger. Burde gå mer ut ...

Siste satans uka har jeg plutselig begynt å spy, spyr minst 2-4 ganger om dagen. Kanskje ikke så mye men sinnssykt slitsomt. Legen ble bekymret og tok masse blodprøver for å følge med på verdiene mine. Jeg er så sliten av å ha ansvaret for en sinnssykt aktiv og plutselig ekstremt mammadalt hver morgen. Jeg har gått ned ca 1 kg og orker nesten ikke mat. Alt lukter pyton og de siste dagene har all middag kommet opp igjen. Jeg har så dårlig samvittighet fordi tålmodighet min med en overtrøtt, hyper, masete og sinnssykt klengete storebror er lik null. Storebror var også våken fra 2-5 i natt og jeg sov elendig både før og etter.

Siste satans uka har jeg plutselig begynt å spy, spyr minst 2-4 ganger om dagen. Kanskje ikke så mye men sinnssykt slitsomt. Legen ble bekymret og tok masse blodprøver for å følge med på verdiene mine. Jeg er så sliten av å ha ansvaret for en sinnssykt aktiv og plutselig ekstremt mammadalt hver morgen. Jeg har gått ned ca 1 kg og orker nesten ikke mat. Alt lukter pyton og de siste dagene har all middag kommet opp igjen. Jeg har så dårlig samvittighet fordi tålmodighet min med en overtrøtt, hyper, masete og sinnssykt klengete storebror er lik null. Storebror var også våken fra 2-5 i natt og jeg sov elendig både før og etter.
Har du en mann som kan ta morgenene? Her må mannen ta morgen og formiddagen med 2-åringen, for da e jeg kvalm og kaster opp som f... 2-åringen må fint bare finne seg i det...

Gawwh. Vært å handla nye klær i dag! Begynte bra, ble helt av i bekkenet når jeg var ferdig. Dro hjem og har sovet i et par timer. Våkner til info om at vi har dobbeltbooket hele morgendagen, vi får masse besøk, huset ser BOMBA ut (!) og samboeren bruker tida på å se fotballkamp. Jeg er ikke ferdig med julegavene som skal lages, jeg skal jobbe både mandag og tirsdag og føler egentlig at alt er ting som jeg må gjøre/ordne opp i/få tid til. Topper seg her. Bruker å like jula, nå suger alt balle :shifty:

Har du en mann som kan ta morgenene? Her må mannen ta morgen og formiddagen med 2-åringen, for da e jeg kvalm og kaster opp som f... 2-åringen må fint bare finne seg i det...

Nei, gubben kan ikke ta det. Han jobber så langt unna at han må reise på jobb mellom 5.30 og 6 for å rekke å hente i barnehagen. I helgen tar selvfølgelig gubben guttungen men i hverdagen går det ikke. Jeg har ikke lappen enda så har bare mulighet til å levere ikke hente.

Føler med deg!! Det høres utmattende ut :Heartbigred jeg har heller ikke lappen å må levere i barnehagen hver dag. Fy Sørensen så vanskelig det er å stå å lage mat til en liten tapp når alt lukter vondt og brekningene begynner før kjøleskapet er åpnet!! Håper det tar slutt snart for deg! Ikke levelig i lengden!

Nei, gubben kan ikke ta det. Han jobber så langt unna at han må reise på jobb mellom 5.30 og 6 for å rekke å hente i barnehagen. I helgen tar selvfølgelig gubben guttungen men i hverdagen går det ikke. Jeg har ikke lappen enda så har bare mulighet til å levere ikke hente.
Åhh, ja, det er pyton med den kvalmen ass!

Back
Topp