Skravletråd

2 er jo veldig fint det:)
Vet ikke helt...jeg føler meg noen dager fornøyd , og andre dager tenker jeg minst 1 til:P Så vi får se...

Vi har også snakket om adopsjon. Vi har vært i tlf og forhørt oss...men det ser dårlig ut pga. mannen sin alder desverre:( Tragisk spør du meg!! Han er sprek...men men...regler er regler.
Ja 2 er egentlig et gunstig tall, ift det praktiske. Det jeg kjenner mest på er å ikke få føde igjen:o hehe
Ja så dumt det der altså. Men det må kanskje være så strenge regler så det ikke blir vanskelig å vurdere.

Ja 2 er egentlig et gunstig tall, ift det praktiske. Det jeg kjenner mest på er å ikke få føde igjen:eek: hehe
Ja så dumt det der altså. Men det må kanskje være så strenge regler så det ikke blir vanskelig å vurdere.
Sist fødsel var nesten bare gøy så får jeg reprise på den så kan jeg godt:P

Ja, blir irritert...men men...jeg vet det må være regler...og jeg skjønner at ikke alle er like spreke i den alderen..men at et tall skal avgjøre det når vi har alt annet på stell...hus, økonomi etc etc...da blir jeg litt grinete kjenner jeg...

Orker ikke mer. Bare hyling hele dagen. Og når samb . Kommer hjem er det ingen avlastning å få

Og nå kom gubben hjem med en toåring som hyler..flott. og sur gubbe. Bare velstand

Orker ikke mer. Bare hyling hele dagen. Og når samb . Kommer hjem er det ingen avlastning å få

Huff, forstår godt du er utslitt! Ingen som kan hjelpe deg/dere litt? Familie eller venner? Ikke lett å spørre kanskje, men du kommer jo til å gå på veggen snart..

Huff, forstår godt du er utslitt! Ingen som kan hjelpe deg/dere litt? Familie eller venner? Ikke lett å spørre kanskje, men du kommer jo til å gå på veggen snart..
Joda. Samboer kunne gjort det hvis han hadde giddet. Men fått for seg at det er viktigere å ta julevask :( enn at jeg ikke blir utslitt. Men nå streiker jeg faktisk. Skal sove. Så får han gjøre alt annet.

Back
Topp