godt å høre, og bedre skal du bliJadajeg har blitt bedre enn jeg var
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
godt å høre, og bedre skal du bliJadajeg har blitt bedre enn jeg var
![]()
Det er det å ikke så ofte det er så stillehehe ja...er deilig![]()
På ingenmåte ofteDet er det å ikke så ofte det er så stille![]()
Hehe fort gjortoi helt glemt jeg hadde lagt av noe sko jeg...hmm
HehePå ingenmåte oftefullrulle vanligvis
![]()
ja...men usikker da...1899 kostet de...fora støvletterHehe fort gjorttil deg?
men gøy det også daHehe![]()
Ja 2 er egentlig et gunstig tall, ift det praktiske. Det jeg kjenner mest på er å ikke få føde igjen2 er jo veldig fint det![]()
Vet ikke helt...jeg føler meg noen dager fornøyd , og andre dager tenker jeg minst 1 tilSå vi får se...
Vi har også snakket om adopsjon. Vi har vært i tlf og forhørt oss...men det ser dårlig ut pga. mannen sin alder desverreTragisk spør du meg!! Han er sprek...men men...regler er regler.
Sist fødsel var nesten bare gøy så får jeg reprise på den så kan jeg godtJa 2 er egentlig et gunstig tall, ift det praktiske. Det jeg kjenner mest på er å ikke få føde igjenhehe
Ja så dumt det der altså. Men det må kanskje være så strenge regler så det ikke blir vanskelig å vurdere.
Så mye godtFre: Hjemmelagde baconburgere med ost.
Lør: Taco
Søn: Hjemmelaget fiskesuppe med hvitløksbrød
og neste uke er ganske klar også
Hehe ja men syns i grunn det er billig. Bruker rema datilbud på bleier hadde vært noe
Hehe jepp, standardDet er blitt fast rutine hos oss det![]()
Orker ikke mer. Bare hyling hele dagen. Og når samb . Kommer hjem er det ingen avlastning å få
Joda. Samboer kunne gjort det hvis han hadde giddet. Men fått for seg at det er viktigere å ta julevaskHuff, forstår godt du er utslitt! Ingen som kan hjelpe deg/dere litt? Familie eller venner? Ikke lett å spørre kanskje, men du kommer jo til å gå på veggen snart..
Orker ikke mer. Bare hyling hele dagen. Og når samb . Kommer hjem er det ingen avlastning å få
ÅhhOg nå kom gubben hjem med en toåring som hyler..flott. og sur gubbe. Bare velstand