Ja da de blir sikker braHuff da!håper det roer seg..,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da de blir sikker braHuff da!håper det roer seg..,
Dersom man regner at 80% av innleggende på denne tråden kommer på 10 av timene i døgnet.Haha ja. Da må man isåfall være veeeldig kjapp på tastene. Ikke minst så måtte mobilen min ha stått på ladning hele tiden![]()
Ny bilDu da va hade du kjøpt?
Så braGod morgen folkens! Dette tror jeg er mitt innlegg nr 3000!
Nå skal jeg pakke litt, spise frokost, og så setter jeg meg i bilen og kjører vestover på barselbesøk.![]()
Det er litt mye. .Dersom man regner at 80% av innleggende på denne tråden kommer på 10 av timene i døgnet.
Det vil si 7.200 innlegg på 10 timer, eller 720 innlegg i timen, 12 i minuttet, ett innlegg hvert 5. sekund....
Gratulerer med babyenHeihei
I dag er snuppa 14 dager gammel<3
Hva skjer hos dere i dag da?
Her skal jeg på julelunsj med jobben![]()
Hahah de hade ikkje vart dumt sikkert.Ny bil![]()
Hei hei wow 14 dagar redanHeihei
Gratulerer med 2 ukerHeihei
2 desGratulerer med babyenHvilken dato var det for 14 dager siden?
Kose deg på lunsj
Her blir det rydding. . Juhu..
Ja tiden flyr!!Hei hei wow 14 dagar redantiden går fort. Kos deg på julelunsj
![]()
Åhh gratulerer så masseHer er det bursdag i dag, frøkna er 4 år
Du skulle sett den ene kjolen hum fikk.
En lys rosa LR kjole som bare er så fin...
Misstenker den er veldig din smak
vi har gått over til farris bris i ukedagene da vannet her i byen smaker crap!jeg tåler ikke sukker jeg da, så det blir mest sukkerfri brus. men det er jo ikke sunt det heller.. føler jeg er i en tap-tap situasjonmen har blitt flink til å kjøpe endel farris bris! føler ikke DET er det værste
![]()
Så koselig å høre !vel! MEG blir dere ikke kvitt så lett! *Ler*
Prøvde å ta bilde for å vise deg, men hun har den på seg og vil absolutt ikke bli tatt bilde av akkurat nåÅhh gratulerer så masse
Åhh høres nice ut ja
Ja, den er nok helt sikkert det![]()
Det er min plan ogsåTenkte jeg skulle vinne i viking lotto i daghva er det første du hadde kjøpt om du hadde vunnet?
Jeg får se senere daPrøvde å ta bilde for å vise deg, men hun har den på seg og vil absolutt ikke bli tatt bilde av akkurat nå
Masse kos er plaster på såret i det minsteDet ble en lang natt. Vet ikke hvor mange ganger hun våknet, men fikk masse kos![]()
God formiddagGod morgen folkens! Dette tror jeg er mitt innlegg nr 3000!![]()
Nå skal jeg pakke litt, spise frokost, og så setter jeg meg i bilen og kjører vestover på barselbesøk.![]()