Skravletråd desember

UFF da. Stakkarn. Hur gammal er hon, har en gutt på 3 år som har Mye mareritt nå för tiden
hun er 8 straks.. veldig mye mareritt. litt rart egentlig for vi har verken sett på noe skummelt eller opplevd noe skummelt.. er kanskje bare en periode akkurat nå :s

hun er 8 straks.. veldig mye mareritt. litt rart egentlig for vi har verken sett på noe skummelt eller opplevd noe skummelt.. er kanskje bare en periode akkurat nå :s
Nei de har ikkje me heller eller gutten har ikkje det men likaväl så. Går hoppas det er en periode bara

prøver å lære hode mitt det fordi jeg skal ikke drikke så mye brus, men vanskelig når den beste julebrusen koster under 3 kr ;/
jeg tåler ikke sukker jeg da, så det blir mest sukkerfri brus. men det er jo ikke sunt det heller.. føler jeg er i en tap-tap situasjon :p men har blitt flink til å kjøpe endel farris bris! føler ikke DET er det værste :D

Hihi :) Håper på mer mulighet til det jeg også ;) Denne graviditeten gikk bort i leiting etter hus, flytting og kattunger... Føler jeg...
Samme. Vi flytta når jeg var høygravid. Og gikk siste året på bachelorgraden min. Følte jeg aldri fikk til å "nyte" graviditeten :p

Back
Topp