Frøbert2016<3
Elsker forumet
blir litt sånn når man er gravid! *ler*Oppkast...? Det er da ikke bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blir litt sånn når man er gravid! *ler*Oppkast...? Det er da ikke bra!
Var veldig behagelig, anbefales på det sterkesteSå deiliggleder meg til den dagen kommer her
hun er 8 straks.. veldig mye mareritt. litt rart egentlig for vi har verken sett på noe skummelt eller opplevd noe skummelt.. er kanskje bare en periode akkurat nå :sUFF da. Stakkarn. Hur gammal er hon, har en gutt på 3 år som har Mye mareritt nå för tiden
vel! MEG blir dere ikke kvitt så lett! *Ler*Artig med nye tryner her inne![]()
Så tråkigt att du ikkje fick sova nok. Sövn trengs.Ble ikke mye søvn i natt heller. Hva med deg?
I dag skal vi rydde. Føler jeg rydder hele tiden. Har du planer?
jeg har vel rundet over 600Hvor mange innlegg har du nå?
Nei de har ikkje me heller eller gutten har ikkje det men likaväl så. Går hoppas det er en periode barahun er 8 straks.. veldig mye mareritt. litt rart egentlig for vi har verken sett på noe skummelt eller opplevd noe skummelt.. er kanskje bare en periode akkurat nå :s
Mener å huske at det var deiligVar veldig behagelig, anbefales på det sterkeste
Har du falt?Nei ankel korsrygg og v hofta er litt blå på röven efter idag .
håper du fikk sove godt <3Vi får se. Nå må jeg spise, og så legge meg. (Litt mobil mens jeg spiser og på senga tipper jeg)
Wow de går fort för degjeg har vel rundet over 600![]()
haha! jeg endte opp med å sovne i stedet for, så i dag ble det rett inn på kiwi og handle! *gomler*Nei dajeg spiste opp hele paprikaen jeg
![]()
Stakkars lille, og masse god bedringgod morgen folkensvesla mi kom inn til meg 3. natten på rad pga mareritt... sukk.. kjedelig når de små er forkjølet og får litt fantasier i hodet.. bah..
Sant detSå tråkigt att du ikkje fick sova nok. Sövn trengs.
Nei sko helst vaskat vårat sovrum idag men de får bli en annen dag.
jeg tåler ikke sukker jeg da, så det blir mest sukkerfri brus. men det er jo ikke sunt det heller.. føler jeg er i en tap-tap situasjonprøver å lære hode mitt det fordi jeg skal ikke drikke så mye brus, men vanskelig når den beste julebrusen koster under 3 kr ;/
Det gjør det nokHåper det holder![]()
Ja i trappan ikveldHar du falt?
Samme. Vi flytta når jeg var høygravid. Og gikk siste året på bachelorgraden min. Følte jeg aldri fikk til å "nyte" graviditetenHihiHåper på mer mulighet til det jeg også
Denne graviditeten gikk bort i leiting etter hus, flytting og kattunger... Føler jeg...
tusen takk <3 sendte henne avgårde på skolen likevel. vi skal til legen begge to etter skolen, og de ringer meg dersom det er noe (bor bare 5 minutter unna skolen) så dette burde gå braStakkars lille, og masse god bedring
Håper du har sovet godtJeg er på plass i sengen. Jobb og stress i morgen. Natta alle sammen