Det er godt med kosTakkdet var mye tull i natt, men fikk mye kos
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt med kosTakkdet var mye tull i natt, men fikk mye kos
![]()
Er mye liv her jaDet skravles mye her inne!![]()
HeheÅh, Sebastian og er kjempefint! Fine forslag, er i min gate. Synd for meg at mannen liker sånne gamle norske navn som ragnar og are og sånn. Vi har en diskusjon foran oss.![]()
Hihihaha! jeg endte opp med å sovne i stedet for, så i dag ble det rett inn på kiwi og handle! *gomler*
Ja, det hadde vært kjektDet er godt med kosmen du trenger søvn og da :/
Uff daSer ikke bra uttror hun har våknet fem ganger til nå
Takk for detGratulerer i heimen![]()
JassåSant det
Jeg har en syk unge og en sjalu, så det blir vel en kosedag her![]()
Den er viktig nok denJa, jeg har jo egentlig bare behov for den fysiske kontrollen jeg.
Omg eg vill VINNNNNNNAAA. De första hade vart MK KLOCKA OG MK VÄSKETenkte jeg skulle vinne i viking lotto i daghva er det første du hadde kjøpt om du hadde vunnet?
Det ble en lang natt. Vet ikke hvor mange ganger hun våknet, men fikk masse kosUff dahvordan gikk natta?
HahaJeg leste kjappis..
Blod?!Ja virkelig og denn dumme nesa hans som tetner seg med buser og litt blod gjør jo at han sover dårlig![]()
Mye gaver igjen å handle eller?
Hoho det hadde vært noe å fått til så mye bare herVi må bare huska at for å klare det må vi også aktivisere resten av forumet.
8.500 bare på denne tråden blir nok litt vel mye..
Da må du ikke slutte å skravle daJa bare ikke folk skravler for mye så jeg detter ut nå da Haha
Veldig, kanskje jeg skal prøve det igjen snart6 timer sammenhengende er jaggu ikke dårlig neihørtes deilig ut
![]()
Du da va hade du kjøpt?Tenkte jeg skulle vinne i viking lotto i daghva er det første du hadde kjøpt om du hadde vunnet?
Gratulerer til mannenFår legge meg jeg og! Blir lite skravling de neste par dagene, for skal på en liten tur, og så har mannen bursdag.men vi snakkes nok litt imorgen tidlig og i helgen!
![]()