Nå har jeg vært flink gjennom hele svangerskapet og vekta så nå gjelder det bare de neste 28 dagene og spise sunt, så starter en ny epoke etter det ;PFaktisk nå jaappelsin saft fra lerum
kan drikke Lillehammer sin julebrus da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg vært flink gjennom hele svangerskapet og vekta så nå gjelder det bare de neste 28 dagene og spise sunt, så starter en ny epoke etter det ;PFaktisk nå jaappelsin saft fra lerum
kan drikke Lillehammer sin julebrus da
![]()
Nei daseriøst, jeg tror jeg MÅ ha det, men vi har ikke paprika! heldigvis bor vi 5 minutter unna kiwi som ikke stenger før 23er det for ille å sende mannen på bursdagen sin ned på butikken for å kjøpe papirka? *ler*
Grans *støtter lokalmiljøet* ;P XDHvilke er den beste?![]()
Ganske imponerende om jeg kan si det selv. Fikk helt hjertebank da jeg så på klokka.Wow, det er en real "dupp"!![]()
Liker er ikke helt riktig ord, ELSKER.Å, det må vel være en prinsesse som drøm) alle de tingene. Liker hun å ha på kjoler?
Flink duNå har jeg vært flink gjennom hele svangerskapet og vekta så nå gjelder det bare de neste 28 dagene og spise sunt, så starter en ny epoke etter det ;P
Pøh.. den er jo bare midt på treetGrans *støtter lokalmiljøet* ;P XD
Mamma som sier det så vokst opp med det, men heter jo Lillehammer Hamar daSier du lillehammer og ikke hamar julebrus?![]()
Nei, har du noen forslag?Alltid hyggelig med en ekstra titt
Har dere funnet navn?
Prøver men gubben flirer av meg når jeg går rundt å gommler på melkesjokoladen som "ikke finnes i huset" lol;PFlink dujeg hadde nesten svangerskapsforgiftning sist så prøver å holde meg. Jeg hadde hypermemis sist ikke nå ingen unnskylding nå
![]()
Mi våkner kl 6 når det er fri, men da trenger ikke jeg å stå opp. Hu henter jo broren og skifter bleie på han før jeg har rukket å reagere også daså ferie skal bli greit
![]()
Det forstår jeg godt. Storsaken du sikler på?Har egentlig veldig lyst til å klare det.
Dette er siste måneden jeg kan være med i denne konkurransen.
Når 2015 blir 2016 er jeg tilbake i full jobb, og det kombinert med 3 barn kan gjøre det litt vanskelig
det skal vi da klare?vi får bare skravle om så mye som mulig!! jeg kan trykke for harde livet jeg altså! jeg har gaaaaaanske lang vei å gå for å klare det da, men jeg kan prøve i det minste?
![]()
Næh! Hamar! Kunne aldri funnet på å sagt lillehammerMamma som sier det så vokst opp med det, men heter jo Lillehammer Hamar da![]()
Hvor mange innlegg har du nå?for å klare å klatre må man bare skrive så mye at tastaturet omtrent spruter!jeg skal prøve så iherdig jeg kan, innimellom oppkast og trøtthet! *ler*
Tihi, pleier ikke spise kjappis til middag.Hva er kjapptaco??har hørt om en kjappis, men det er vel noe heeelt annet
![]()
Bastian er jo fint daNei, har du noen forslag?
Vi er ganske blanke. Det navnet vi er minst uenige om, er Bastian. Da blir det isåfall oppkalling etter morfaren hans. Men vi får se.
Smaken er som baken *geipe*Pøh.. den er jo bare midt på treet![]()
lolBarbie er vel glemt når hun åpnerLiker er ikke helt riktig ord, ELSKER.
Hun har ønsket seg det slottet lenge, men de siste par dagene har hun blitt fast bestemt på at det er Barbie hun skal ha, så håper hun ikke blir "skuffet"
Er det vet du...Det forstår jeg godt. Storsaken du sikler på?