Skravletråd desember

fikk endelig melding fra butikken nå har bilsete ditt ankommen (bare fire uker forsinket) men basen var feil så vi må sende den tilbake og vil få den antagelig neste uke...eller rett før jul .... HJELPES
Så kjedelig:( lang ventetid da?!

Kanskje dere burde ta en prat med han?;)
jeg sendte klage så styret skal høre hvor det kommer fra. går greit og lov å spille før 23 men etter det har man rett til å klage altså :p

Nei han sov så lenge på første luren at vi ikke hadde rukket noe særlig annet enn å være med å rydde:-). Men i morgen skal vi til hun ene i barselgruppen som egentlig har startet å jobbe men pga mangel på barnehageplass skulle hun ha en del fri nå i desember:-). Så hun inviterte til førjulskos for oss som ennå går hjemme :-). Så først en tur dit før legen i 14 tiden:-)
Så koselig det blir da!:D

Ja, hun ligger akkurat nå å sover under et teppe som tuppa har lagt oppå henne :p men vi kan ikke ha alle, vi har nok med mammapus :)

Er bedre i formen nå :)
Godt å høre du er bedre:D
Nei man kan jo ikke beholde alle....har dere fått gitt bort den andre kattungen da?:)

Fått den mye vaskemaskinen og tørketrommelen i hus :D det feirer jeg med å vaske 5 maskiner på den gamle :p (den nye er ikke på plass enda, da jeg ikke klarer å bære den ned alene..)

Tuppa skal snart til mormor å pynte juletreet og jeg skal sende de pakkene jeg ikke fikk sendt i går. Og lage ferdig middagen, som her halvgjort allerede.
Grattis med ny vaskemaskin og tørketrommel:D julaften på forskudd for deg!!

Lillesøsterdressen? Snart ferdig, eller har du alt mønsteret igjen?

Lillesøsterdressen ja, og jeg har det meste av mønsteret igjen enda. bare nederste borden som er på ermene, og derved ferdig på kroppen. Så jeg skal strikke et lite erme til, (akkurat lagt opp etter å ha fått nåværende lillesøster i seng) men de er bare 12 cm lange da så det er jo ikke akkurat kjempemasse jobb, og så er det da 35 pinner rundt det hele med rundfelling så det blir mindre og mindre på pinnen innimellom. Deretter klippe opp fronten og strikke knappebeslag. Så litt igjen ja...

Lillesøsterdressen ja, og jeg har det meste av mønsteret igjen enda. bare nederste borden som er på ermene, og derved ferdig på kroppen. Så jeg skal strikke et lite erme til, (akkurat lagt opp etter å ha fått nåværende lillesøster i seng) men de er bare 12 cm lange da så det er jo ikke akkurat kjempemasse jobb, og så er det da 35 pinner rundt det hele med rundfelling så det blir mindre og mindre på pinnen innimellom. Deretter klippe opp fronten og strikke knappebeslag. Så litt igjen ja...
Litt igjen ja. Klipping, det er skummelt det...:p
Tunikaen da, ble den ferdig først?
Og endte du på tradisjonelle farger?

Back
Topp