Åh,så kjedelig:/ kommer nok til å regne bort her også*../ m*en akuratt nå er den her ;-)1Her holder den på å regne bort igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh,så kjedelig:/ kommer nok til å regne bort her også*../ m*en akuratt nå er den her ;-)1Her holder den på å regne bort igjen![]()
Tenkt tanken på trilletur jeg også idag i finværet men med bare bakker for å komme med til turområder her så fristet det lite hvis det er glatt. Får se om vi tar en liten tur bort til lekeplassen om littDa fikk vi endelig jommet oss ut på trilletur idagsol og fint vær, men ganske glatt.. Det gikk da fint
![]()
Her så herlig når de kommer slik❤.Ååh...heldige du!!![]()
Kan han ikke ta begge to mens du legger deg nedpå litt?Men da er også frøkna hjemme så blir faktisk færre muligheter til å hvile
De var fineEr på jakt etter slike duntøfler av denne typen
Vis vedlegget 151292
Du trenger ikke være nervøsPå 3. foreløpig. Men kjenner RonjaR puster meg i nakken.![]()
Hihi....takk for komplimentNei, nå må jeg få gjort litt husarbeid.
Får middagsgjester i dag.
Problemet er bare at dere er så veldig mye mer interessante![]()
Det er kanskje best han gjør fra seg uteVar jo det.. Men må vel snart komme oss uthunden må vel på do..
![]()
SpennendeJa mange nye leker og støtte plass å leke på![]()
Nei han sov så lenge på første luren at vi ikke hadde rukket noe særlig annet enn å være med å ryddeSpennendetok dere turen idag?
Ja, hun ligger akkurat nå å sover under et teppe som tuppa har lagt oppå henneHåper du fant mer mat som fristet
Uffa, søte pusen...trist å gi dem bort da!
Bedre enn ikke noeÅh,så kjedelig:/ kommer nok til å regne bort her også*../ m*en akuratt nå er den her ;-)1
Godt å høreFikk tak i han tilslutt![]()
Jepp, herlige og flinke jenter!Ja vet. De e så mye man får hjelp till her inne![]()
Da må tempo opp!!Lett!![]()
Hvilket bilsete valgte dere?fikk endelig melding fra butikken nå har bilsete ditt ankommen (bare fire uker forsinket) men basen var feil så vi må sende den tilbake og vil få den antagelig neste uke...eller rett før jul .... HJELPES
Deilig med ny vaskemaskin og tørketrommel daFått den mye vaskemaskinen og tørketrommelen i husdet feirer jeg med å vaske 5 maskiner på den gamle
(den nye er ikke på plass enda, da jeg ikke klarer å bære den ned alene..)
Tuppa skal snart til mormor å pynte juletreet og jeg skal sende de pakkene jeg ikke fikk sendt i går. Og lage ferdig middagen, som her halvgjort allerede.