Skravletråd desember

Deilig med ny vaskemaskin og tørketrommel da :D men siden det gamle fortsatt funker, hva tenker dere å gjøre med den da? :)
De er allerede solgt :)
Gubbis sa "nytt vaskerom ny vaskemaskin og tørketrommel" :p så da ble det sånn, gleder meg til å få prøvd :)

Bare glad jeg våkna før manmen kom hjem. Snakket med ham i titiden, og da sa jeg at jeg skulle ta en liten hvil. :p
Hihi, greit å våkne første da ja;)
Hvordan går det med formen da?

Hihi, greit å våkne første da ja;)
Hvordan går det med formen da?
Formen er ganske god, faktisk. Litt sliten bare, for sover litt dårlig på nettene. Men jeg har jo tross alt mulighet til å ta en 4timers powernap, så skal ikke klage. :p

Uff. Jeg var hos lege i uke 14. Og da tvilte han og på at bekkenløsning kunne komme så tidlig. Men det var det. Fikk han til å lese litt om det. Så "trodde" han på det. Men fikk ikke gjort mye. Henvisning til fysio hjalp lite når ingen var ledige i byen :/
Huff.. Ikke lett å ikke bli trodd... Legen min tok en klemmetest på bekkenet mitt 14+0, det var da han trodde på meg.
Fikk også henvisning til fysio, men brukte den ikke. Kontakta en manuell terapeut istedet. Angrer ikke på det! Hun hjalp meg ikke bare med bekkenet, men migrena, håndleddene (hovna opp litt med væske som gjorde vondt), stråle smerter og knuter i rygg/nakke.

Formen er ganske god, faktisk. Litt sliten bare, for sover litt dårlig på nettene. Men jeg har jo tross alt mulighet til å ta en 4timers powernap, så skal ikke klage. :p
Så bra da!!

Back
Topp