Lolo
Forumet er livet
Ikke alltid man ser det komme nei...Jepp. Ikke så lett når man akuttsovner.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid man ser det komme nei...Jepp. Ikke så lett når man akuttsovner.![]()
De er allerede solgtDeilig med ny vaskemaskin og tørketrommel damen siden det gamle fortsatt funker, hva tenker dere å gjøre med den da?
![]()
GratulererHolder meg visst på 1 enda![]()
Haha, det hørtes godt ut! Og som du trengte detGuriland, god morgen til meg. 4 timer lang powernap i godstolen.![]()
Da må du skravle mereEr ikke på listen![]()
Wow, snill gubbe daDe er allerede solgt
Gubbis sa "nytt vaskerom ny vaskemaskin og tørketrommel"så da ble det sånn, gleder meg til å få prøvd
![]()
Godt sovehjerte for tiden.Satser på det ihvertfall![]()
Bare glad jeg våkna før manmen kom hjem. Snakket med ham i titiden, og da sa jeg at jeg skulle ta en liten hvil.Ikke alltid man ser det komme nei...
Ja, deilig var det iallefall!Haha, det hørtes godt ut! Og som du trengte det![]()
Hadde trodd at innen denne tiden så var jeg falt nedFlink du er.
Du har tydeligvis klart å holde det stabiltHadde trodd at innen denne tiden så var jeg falt ned![]()
Hihi, greit å våkne første da jaBare glad jeg våkna før manmen kom hjem. Snakket med ham i titiden, og da sa jeg at jeg skulle ta en liten hvil.![]()
Formen er ganske god, faktisk. Litt sliten bare, for sover litt dårlig på nettene. Men jeg har jo tross alt mulighet til å ta en 4timers powernap, så skal ikke klage.Hihi, greit å våkne første da ja![]()
Hvordan går det med formen da?
Huff.. Ikke lett å ikke bli trodd... Legen min tok en klemmetest på bekkenet mitt 14+0, det var da han trodde på meg.Uff. Jeg var hos lege i uke 14. Og da tvilte han og på at bekkenløsning kunne komme så tidlig. Men det var det. Fikk han til å lese litt om det. Så "trodde" han på det. Men fikk ikke gjort mye. Henvisning til fysio hjalp lite når ingen var ledige i byen :/
Så bra da!!Formen er ganske god, faktisk. Litt sliten bare, for sover litt dårlig på nettene. Men jeg har jo tross alt mulighet til å ta en 4timers powernap, så skal ikke klage.![]()
Mhm.... Så etter dette tar jeg ikke mer..Huff så trassig!
Å, så deiligDe er allerede solgt
Gubbis sa "nytt vaskerom ny vaskemaskin og tørketrommel"så da ble det sånn, gleder meg til å få prøvd
![]()
Så flink du erHolder meg visst på 1 enda![]()
Så digg daGuriland, god morgen til meg. 4 timer lang powernap i godstolen.![]()
Var lite søvn i natt... Så vi sov til kl.12.30Her var det stillehar alle mye å gjøre i dag?