Gjøre ham god og rund til jul!Haha, ja.. Overfore babyen litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjøre ham god og rund til jul!Haha, ja.. Overfore babyen litt![]()
Må prøva å laga deDet er knallgodt![]()
Det er kanskje best han gjør fra seg ute![]()
Bare feber egentlig, så håper det går fort-fort over. Ikke tid til dette tullet...Uffhvordan syk? God bedring!
Tenkt tanken på trilletur jeg også idag i finværet men med bare bakker for å komme med til turområder her så fristet det lite hvis det er glatt. Får se om vi tar en liten tur bort til lekeplassen om litt![]()
Fordi du trengte detGuriland, god morgen til meg. 4 timer lang powernap i godstolen.![]()
Er ikke på listen jeg heller...Er ikke på listen![]()
Ja de e alla her inne.Jepp, herlige og flinke jenter!![]()
Tydeligvis! Kjenner jeg er god og støl i ryggen.Fordi du trengte det![]()
NeiVar du ikke sånn med de to første?![]()
Hadde såklart vært bedre med senga jaTydeligvis! Kjenner jeg er god og støl i ryggen.![]()
Han hadde visst problemer med telefonen samt var i ett område med dårlig dekningGodt å høre![]()
Oi skikkelig hvil du fikk degGuriland, god morgen til meg. 4 timer lang powernap i godstolen.![]()
Ja hoppas det. Er kommer å var inneNei, håper det tar seg opp litt i kveld!
Flink du erHolder meg visst på 1 enda![]()
Jepp. Ikke så lett når man akuttsovner.Hadde såklart vært bedre med senga ja![]()
Det vil jeg tro.Oi skikkelig hvil du fikk deg. Får du sove til natten nå da?
De trenger litt luft de ogsåDet gikk fint her, men vle ikke lange turen på hundenhan parkerte vi hjemme før vi gikk en lengre tur med vogna
![]()
Satser på det ihvertfallDet vil jeg tro.![]()