HihiBetongpupper. Got to love it.. Au [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiBetongpupper. Got to love it.. Au [emoji14]
Da må gubben lære seg å liste seg inn!!Ja men straffen kom nå i kveld. Brukte 1 time og 18 min på å få han til å sovne skikkelig:-/. Oppi alt dette kom gubben hjem og det hørte mini. Og selvsagt holdt han på å sovne da. Ble lys våken og brukte ennå lenger tid. Han forbinder gubben med lek og moro og ikke soving:-/
Det skjønner jegJa hade trengt fler sånn dupp till dagen
Godt å høreSvineinfluensavaksinen var en helt annen vaksine, ikke gjennomtestet og hurtig satt sammen. Den årlige, vanlige influensavaksinen er noe helt annet. Er mange som blander de to, og det er veldig forståelig. Men det er to vidt forskjellige vaksiner.![]()
Send ham til svigermor [emoji14]Noen som vil ha en mann på overnatting? Hentes snarest [emoji14] elsker han, men tåler ikke trynet på han nå x)![]()
Du har noe å se frem til [emoji14] hadde helt glemt hvor fælt det er.Auch! Føler med deg!
Det var godt å høreNesten bra igjen
Hva gjør du i kveld?God kvell ronja![]()
Kos deg med detDeilig![]()
Slappe av og spise kyllingnudler![]()
Jepp. Så jeg tror nok det kommer til å gå veldig fint. Både med deg og lillegutt.Godt å høre![]()
Ikke si det! 9 år siden sist! Da fikk jeg januarbarn, husker jeg drev å snørte meg inn med ullskjerf over brystet hver gang jeg var ute. Hjalp ikke en dritt.Du har noe å se frem til [emoji14] hadde helt glemt hvor fælt det er.
Ja de borde de verkligen. Helsesøter sa de e gott du erUff,det høres ikke bra ut. Sånne skulle blitt suspendert. :/
Noen som vil ha en mann på overnatting? Hentes snarestelsker han, men tåler ikke trynet på han nå x)
![]()
Ja de ser me nestan aldrig her inneMen hvor har det blitt av Gitte og Beckymam??![]()
Hahaha førtell var den platsen er någonstansSå bra hahah;P kanskje man skulle starte et herberge der kvinner kan sende mennene vekk i hormonelle perioder XD
Bare nærmere 5 år siden sist for meg, men jeg husket ikke veien inn til føden engang. Mye rart man glemmer.Ikke si det! 9 år siden sist! Da fikk jeg januarbarn, husker jeg drev å snørte meg inn med ullskjerf over brystet hver gang jeg var ute. Hjalp ikke en dritt. [emoji14]
Vi tenkte å spille tekken denne gangenHva spiller dere?
Ja prøver å lære han oppDa må gubben lære seg å liste seg inn!!![]()
Det spilte vi også for ikke så lenge siden. Moro å prøve igjen spill man ikke har spilt på mange år.Vi tenkte å spille tekken denne gangen![]()