Skravletråd desember

Ja men straffen kom nå i kveld. Brukte 1 time og 18 min på å få han til å sovne skikkelig:-/. Oppi alt dette kom gubben hjem og det hørte mini. Og selvsagt holdt han på å sovne da. Ble lys våken og brukte ennå lenger tid. Han forbinder gubben med lek og moro og ikke soving:-/
Da må gubben lære seg å liste seg inn!!;)

Svineinfluensavaksinen var en helt annen vaksine, ikke gjennomtestet og hurtig satt sammen. Den årlige, vanlige influensavaksinen er noe helt annet. Er mange som blander de to, og det er veldig forståelig. Men det er to vidt forskjellige vaksiner. :)
Godt å høre :)

Du har noe å se frem til [emoji14] hadde helt glemt hvor fælt det er.
Ikke si det! 9 år siden sist! Da fikk jeg januarbarn, husker jeg drev å snørte meg inn med ullskjerf over brystet hver gang jeg var ute. Hjalp ikke en dritt. :p

Uff,det høres ikke bra ut. Sånne skulle blitt suspendert. :/
Ja de borde de verkligen. Helsesøter sa de e gott du er
Obs på vaksinen barnet ditt har fått . Pga de ville ju gi han på helsestasjonen så hade eg ikkje vart obs på det så hade han fått dobbel dose

Noen som vil ha en mann på overnatting? Hentes snarest :p elsker han, men tåler ikke trynet på han nå x) ❤️

Så bra hahah;P kanskje man skulle starte et herberge der kvinner kan sende mennene vekk i hormonelle perioder XD

Ikke si det! 9 år siden sist! Da fikk jeg januarbarn, husker jeg drev å snørte meg inn med ullskjerf over brystet hver gang jeg var ute. Hjalp ikke en dritt. [emoji14]
Bare nærmere 5 år siden sist for meg, men jeg husket ikke veien inn til føden engang. Mye rart man glemmer.

Back
Topp