Ligger på NRK nett-tvHvor går den da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på NRK nett-tvHvor går den da?![]()
Nei vi har faktisk ingen andre planerNei det var ikke ille, en kort dag før dagen har fått startet skikkelighyggelig med svigers på besøk da
har dere andre planer for jula da?
Ja har både familie og venner der, så har jeg ikke hvert der siden i våres og det er alt for lenge siden..
Hva spiller dere?Vi tenkte å spille ps3 om lille sovner i rett tid![]()
Ikke jeg heller men vi regnet tilbakeOj. Det var tidlig da :O I uke 5 visste jeg ikle jeg var gravid engang![]()
Æsj..Tror det er tenner![]()
Da blir det ekstra deiligMhm, gleder megHar ikke hatt juleferie sia jeg gikk på skolen. Jobber nemlig turnus og vi får ikke lov å ta ferie i juletider...
Hva er det?
Hehe...smart planJeg er så enig men skulle se den sånn at jeg neste år kan protestere vilt og at det ikke skal gå på vår tv
fikk ikke lov til å protostere i år da jeg bare hadde sett 5 min av en episode;PHehe...smart plan![]()
Det er vel en veldig gjennomtestet og trygg vaksine å ta, mye tryggere å ta den enn å ikke ta den. Så lenge det ikke foreligger en medisinsk grunn til det, selvsagt. Så jeg ville tatt den i begynnelsen av januar.Men vente til etter jul?jeg ligger sengeliggende en uke etter den. Og må lese om bivirkningene påvirker lille gutt
Hihi, var helt ok! Merker de har endret litt på marinaden siden jeg hsdde den sist. Men absolutt etendes!Synes den er god, jeg.. Hihi. Har hatt sånn én gang på 10 år eller noe [emoji14]
Auch! Føler med deg!Betongpupper. Got to love it.. Au [emoji14]
Det var veldig bra!Nesten bra igjen
Av svineinfluensa fikk jeg ME derfor jeg er litt skeptisk. Men bedre å ta den enn at lille gutt skal bli sykDet er vel en veldig gjennomtestet og trygg vaksine å ta, mye tryggere å ta den enn å ikke ta den. Så lenge det ikke foreligger en medisinsk grunn til det, selvsagt. Så jeg ville tatt den i begynnelsen av januar.![]()
Uff,det høres ikke bra ut. Sånne skulle blitt suspendert. :/Hon var en usel jordmor som ikkje ens presentera seg . Vi hade stort sett ikkje kontakt med henne hon satt der bara så sinn stol å gunga fram å tillbacks . Sønnen min blev vaksiner efter fødsel se stog ikkje på hans papirer/ journal att han var vaksinert imot
De er ganske godeAhda spiste jeg marvpostei på sist innflytningsfest
Legge deg tidlig duJeg er såååå trøttt
Nam, det er det mange år siden jeg har hattBle enkel middag her idag. Hadde eeegentlig tenkt å lage gryterett, men så fikk jeg vite at mannen ikke kommer hjem før i åttetiden. Så da fikk jeg akutt lyst på sånn lørdagskylling! Ikke hatt det på mange år! Så da blir det det, salat og pommes strips. Føler meg som en ungdom igjen.![]()
Svineinfluensavaksinen var en helt annen vaksine, ikke gjennomtestet og hurtig satt sammen. Den årlige, vanlige influensavaksinen er noe helt annet. Er mange som blander de to, og det er veldig forståelig. Men det er to vidt forskjellige vaksiner.Av svineinfluensa fikk jeg ME derfor jeg er litt skeptisk. Men bedre å ta den enn at lille gutt skal bli syk![]()
Samme her! Ble rent nostalgisk!Nam, det er det mange år siden jeg har hatt![]()