Ingen andre i familien som kan hjelpe til?Ja ikke tro at jeg slipper unna. Hjalp ikke da gubben sa han måtte jobbe overtid på jobben i helga:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen andre i familien som kan hjelpe til?Ja ikke tro at jeg slipper unna. Hjalp ikke da gubben sa han måtte jobbe overtid på jobben i helga:/
Det skulle bare mangleJa, litt patrioter må vi være!![]()
Min favoritt siden de er litt saftigeMmmmm, har jeg bakt også! Supergodt!!
Så Tråkigt. Ja hoppas han sover så du kan og få sovaNei, ingentingså håper han sover inatt..
Ja hade trengt fler sånn dupp till dagenGodt med en dupp![]()
De er nydeligeSå godt ut![]()
Lykke tilStill going strong her. Men snart natta så får se hvor fort han sovner i kveld
![]()
Nesten bra igjenHvordan er hånda?
Hon var en usel jordmor som ikkje ens presentera seg . Vi hade stort sett ikkje kontakt med henne hon satt der bara så sinn stol å gunga fram å tillbacks . Sønnen min blev vaksiner efter fødsel se stog ikkje på hans papirer/ journal att han var vaksinert imotÅnei, hva skjedde?
Kan jeg tenke megDe er nydelige![]()
Takk trengte det i kveldLykke til![]()
Nei men de e viktigt å klaga før de kan ikkje forbedre seg visst ikkjeÅh yeshaha fjordland har ødelagt min matglede, så kommer nok ikke til å kjøpe det igjen
haha. Tror også om jeg hadde klaget så hadde det ikke blitt en fult så hyggelig klage
![]()
God kvell ronjaGod ettermiddag![]()
Oj. Det var tidlig da :O I uke 5 visste jeg ikle jeg var gravid engangFått i uke 5 begge gangene jeg :O
Fysj da!Rolig kveld her. Ei lita ei som er syk og ikke i form selv heller![]()
Hvor går den da?Her ser vi amalies jul![]()
Takk for detFysj da!
Masse god bedring til dere begge!
Godt å høreTusen takkgikk fint! Besvimte ikke
![]()