Skravletråd desember

Bare lyst å være under dyna i dag, trøtt å kald.. Meeen jula nærmer seg og masse som må bli gjort før vi kan senke skuldrene å slappe av :P

Hva skal damene til med i dag?
Bare å brette opp ermene:P
Jeg har pakket inn gaver, vært i butikken, skrevet julekort og nå lager jeg marvpostei:D

Ja bra. Husk på det till ett annat tillfælle
Åh yes :D haha fjordland har ødelagt min matglede, så kommer nok ikke til å kjøpe det igjen :p haha. Tror også om jeg hadde klaget så hadde det ikke blitt en fult så hyggelig klage :p

Hvorfor har de terrorisert deg på mobilen? Hva maser de så fælt om? :p
Ååh gud ja :p svigermor klager på at hun ikke kan gå i trapper og generelt gå. Men fly rundt på pub å handle julegaver det er helt okei.
For vi skal på besøk til henne på fredag, så vil hu at vi skal ta med bestemoren til samboer, som er 90 år og som faktisk er dårlig til beins. Så jeg er mellom ledd idag "kan ikke du si til henne at..." Osv osv :p
Det hadde vært så mye enklere om svigermor kunne ha kommet til bestemoren :)

Da har jeg vært i butikken og slengt meg på sofaen mens gubben prøver å få mini til å ta en liten powernap :-). Mistenker mini er i ferd med å få fra 2 til 1 lur nå men trenger nok en liten lur til idag

Din bestemors leilighet?:)
Ja

Det er vist mye jeg ikke kan gjøre sitter og ser på som en dust. Men når de er ferdig med å rydde ut er det bare å sette på maska og begynne å vaske et rom av gangen. Om jeg klarer å bli ferdig til den 20 med dette da blir jeg glad:) vil ikke ha med dette inn i det nye året:)

Mhm, gikk fint ;) Litt grining når hu fikk vaksine da, men det er jo vanlig ;)
Han har billett hjem på fredag, men han kan jo gjøre om billetten også da... Men håper på fredag, for vi må kjøre rundt med jukegaver, handle, vaske og skaffe juletre før jul..
Hørtes ut som en koselig juleforbtedelses dag ;)
Tenkte å bake litt etterpå. Tror snuppa vil sove en del etterpå fordi hun ble holdt våken fra 8 til kontrollen kl. 10 (sovna 2-5min i bilstolen bare). Og hu pleier å sove til kl.11-12. Så hun var trøtt og grinete frem til ammingen nå. Og i tillegg fått vaksiner. Så da vil hun nok sove en del. ;)
Bra han ikke skulle være lengre borte da:) greit å ha ham hjemme;)
Håper snuppa di sover godt og lenge!

Fått time hos min gyn 2 dager etter oul :) da får jeg roet ned nervene. Er jo bare 3 dager forskjell på termin med lille gutt og E. Så føler vi har fått livets gave ❤️ jeg vet at nervene mine vil ta overhånd rundt den tiden. Så godt jeg blir tatt på alvor :) så er det riksen i romjulen for å snakke om fragmin fortsettelse :)

Virker ikke som mini er særlig lysten på å sove mer idag før kvelden. Og han har bare hatt en lur på ca 1 time idag så kan bli spennede

Får gjøre meg klar til å gå ut i - 5... Fant ut at ull tøyet mitt er trangt på magen. Buksen, men har genser da :) tenkte å bare bruke mammabukse og ulltøy på topp med fleece utenpå. Snuppa har ull body, bukse og genser. Hun skal ha på ull genser også. Håper å få hentet vinterskoene i bhg om henne må være hjemme i morgen så hun har de når vi trenger de :) ha en fin dag :) driver og å tenker ut middag... Hmmm vanskelig for kun grandis som frister haha :p eller generelt pizza :p

Back
Topp