Skravletråd desember

Nei det var ikke ille, en kort dag før dagen har fått startet skikkelig :) hyggelig med svigers på besøk da :) har dere andre planer for jula da?

Ja har både familie og venner der, så har jeg ikke hvert der siden i våres og det er alt for lenge siden..
Nei vi har faktisk ingen andre planer:D så deilig å bare ta dagene som de kommer!
Ja, da er det på tide du drar til Bergen igjen!:D

Men vente til etter jul? :) jeg ligger sengeliggende en uke etter den. Og må lese om bivirkningene påvirker lille gutt
Det er vel en veldig gjennomtestet og trygg vaksine å ta, mye tryggere å ta den enn å ikke ta den. Så lenge det ikke foreligger en medisinsk grunn til det, selvsagt. Så jeg ville tatt den i begynnelsen av januar. :)

Noen som vil ha en mann på overnatting? Hentes snarest :p elsker han, men tåler ikke trynet på han nå x) ❤️

Det er vel en veldig gjennomtestet og trygg vaksine å ta, mye tryggere å ta den enn å ikke ta den. Så lenge det ikke foreligger en medisinsk grunn til det, selvsagt. Så jeg ville tatt den i begynnelsen av januar. :)
Av svineinfluensa fikk jeg ME derfor jeg er litt skeptisk. Men bedre å ta den enn at lille gutt skal bli syk ❤️

Hon var en usel jordmor som ikkje ens presentera seg . Vi hade stort sett ikkje kontakt med henne hon satt der bara så sinn stol å gunga fram å tillbacks . Sønnen min blev vaksiner efter fødsel se stog ikkje på hans papirer/ journal att han var vaksinert imot
Uff,det høres ikke bra ut. Sånne skulle blitt suspendert. :/

Ble enkel middag her idag. Hadde eeegentlig tenkt å lage gryterett, men så fikk jeg vite at mannen ikke kommer hjem før i åttetiden. Så da fikk jeg akutt lyst på sånn lørdagskylling! Ikke hatt det på mange år! Så da blir det det, salat og pommes strips. Føler meg som en ungdom igjen. :p
Nam, det er det mange år siden jeg har hatt:P

Av svineinfluensa fikk jeg ME derfor jeg er litt skeptisk. Men bedre å ta den enn at lille gutt skal bli syk ❤️
Svineinfluensavaksinen var en helt annen vaksine, ikke gjennomtestet og hurtig satt sammen. Den årlige, vanlige influensavaksinen er noe helt annet. Er mange som blander de to, og det er veldig forståelig. Men det er to vidt forskjellige vaksiner. :)

Back
Topp