Ullvott
Elsker forumet
Lykke tilI morgen skal jeg på UL. Har ikke vært siden oul, så kan bli spennende og se om alt står bra til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilI morgen skal jeg på UL. Har ikke vært siden oul, så kan bli spennende og se om alt står bra til.
I morgen skal jeg på UL. Har ikke vært siden oul, så kan bli spennende og se om alt står bra til.
Hvis han er fryktelig mann tenkte han ikke over det engangApropos arbeidsfordeling...
Min mann gikk ut for å starte bilen. Så sto jeg igjen med å kle på meg selv, frøkna på snart 4 år OG med å bære ut bilsetet hennes og til eldstejenta! Håper han følte seg fryktelig mann der han sto med tomme hender og jeg kom valsende med magen, datteren og setene![]()
Her er det alltid sånn, bortsett fra at jeg allikevel er ferdig først og til sist må mase på han og ;-) Kronisk treg! Og har ALLTID et eller annet idiotisk han MÅ gjøre....! Sånn f.eks. at han helt plutselig må tømme takrennene akkurat når vi skal dra og har noen som venter på oss. Og han har da ikke tenkt på å gjøre det i løpet av de to timene tidligere på dagen når han har sitter og spilt på pc'n. Og så blir han sur på meg fordi jeg ikke forstår at han absolutt må få gjort det med en gang! Som om at det ikke er noe han kunne ha gjort hver dag i en mnd før vi dro eller hvilken som helst dag etterpå....Hvis han er fryktelig mann tenkte han ikke over det engang![]()
Samme når man skal avgårde alle sammen, mannen dusjer og ordner seg i fred og ro mens mor fyker rundt og ordner alle barna (far sitter da i sofaen eller gjør noe annet for seg selv), mor tar en kjapp dusj mens hun instruerer barna i å pusse tenner osv og når ho skal begynne å kle på seg starter mannen å mase om hvorfor mor ikke er klar (enda klokka fortsatt er 10min før avtalt avreisetid)![]()
Er sånn her også, er så forbanna typisk! Jeg er den i huset som bruker kortest tid på badet (skjønner ikke hva gutta i huset styrer så fælt med), jeg ordner og finner frem alt til alle andre og er aldri for sent ferdig. Er bare mannen som står klar til å reise når ungene er klare (da jeg starter å ordne meg selv)Her er det alltid sånn, bortsett fra at jeg allikevel er ferdig først og til sist må mase på han og ;-) Kronisk treg! Og har ALLTID et eller annet idiotisk han MÅ gjøre....! Sånn f.eks. at han helt plutselig må tømme takrennene akkurat når vi skal dra og har noen som venter på oss. Og han har da ikke tenkt på å gjøre det i løpet av de to timene tidligere på dagen når han har sitter og spilt på pc'n. Og så blir han sur på meg fordi jeg ikke forstår at han absolutt må få gjort det med en gang! Som om at det ikke er noe han kunne ha gjort hver dag i en mnd før vi dro eller hvilken som helst dag etterpå....
Mannfolk ;-)
Jeg har følgelig ikke en MANN da.Hvis han er fryktelig mann tenkte han ikke over det engang![]()
Samme når man skal avgårde alle sammen, mannen dusjer og ordner seg i fred og ro mens mor fyker rundt og ordner alle barna (far sitter da i sofaen eller gjør noe annet for seg selv), mor tar en kjapp dusj mens hun instruerer barna i å pusse tenner osv og når ho skal begynne å kle på seg starter mannen å mase om hvorfor mor ikke er klar (enda klokka fortsatt er 10min før avtalt avreisetid)![]()
Det er jeg helt enig i Sara! Mye viktigere å være en god ektemann...Jeg har følgelig ikke en MANN da.
Fast morgen. Far dusjer mens jeg og ungene kler på oss. Han lufter hunden mens jeg smører matpakke. Jeg pakker klær mens han pusser tenner.
Nå for tiden, jeg bærer ingenting, tilnød leier jeg et barn i hver hånd, mens han bærer alt mulig.
Muligens ikke typisk mann, men en god ektemann
Hvis han er fryktelig mann tenkte han ikke over det engang![]()
Hvis han er fryktelig mann tenkte han ikke over det engang![]()
Jeg har følgelig ikke en MANN da.
Fast morgen. Far dusjer mens jeg og ungene kler på oss. Han lufter hunden mens jeg smører matpakke. Jeg pakker klær mens han pusser tenner.
Nå for tiden, jeg bærer ingenting, tilnød leier jeg et barn i hver hånd, mens han bærer alt mulig.
Muligens ikke typisk mann, men en god ektemann
Kommer vel ann på mannen og hvor mye man krever at de hjelper til med ogsåBlir de ikke bedre på det etter man får barn heller altså?! :-(nå er det jo greit, han skal slippe å hjelpe meg å stelle meg, men de kan jo hjelpe til med barna, de som trenger 5 minutter i dusjen og 5 minutter foran speilet
![]()
Kommer vel ann på mannen og hvor mye man krever at de hjelper til med også![]()
Så flink du har vært!! Snaaaaart juleferieEn klasse igjen å rette å føre inn, men det får bare være, nå tar jeg kvelden (eller natta blir vel mer riktig). Hodet kjennes som om det er fult av bomull, så blir spennende å se hvordan jeg klarer meg i morgen på jobb (om det blir noe).
En klasse igjen å rette å føre inn, men det får bare være, nå tar jeg kvelden (eller natta blir vel mer riktig). Hodet kjennes som om det er fult av bomull, så blir spennende å se hvordan jeg klarer meg i morgen på jobb (om det blir noe).
Mannen leverer ungene.
Jeg strikker babydress, begynt på første armen. Må få opp farta.
I dag skal jeg på fysio, og etterpå frisøren
Skal se om jeg får på plass et par julegaver også når jeg er på farten.
Hjemme flytter guttungen til sin store glede inn på nytt rom i dag, litt å gjøre der, og lillesøster får jo da det de har delt for seg selv, tenker rydde litt opp, sette inn et bord og da få ned dukkehuset mitt. Gjøre det litt stas for henne også.
Og ellers tar vi fatt på å få huset gjesterommet klart til jul (svigermor kommer om ei ukes tid) så det er nok å henge fingrene i denne uka også.
Mye mannen som ordner det som står på planen da. Fysio og frisør er det jeg må klare selvDu har som regel alltid en full agenda for dagen du, Sara!!
Syns det er utrolig sporty av deg!!
Sjøl pleier jeg ha mange planer, men lite overskudd til å fullføre dem!!![]()
Masse lykke til med alle ærender i dag!! Husk å hvile litt imellom![]()
Går du til fysio pga bekkenløsning eller noe annet?Mye mannen som ordner det som står på planen da. Fysio og frisør er det jeg må klare selv