Perfekte husmor duAbsolutt. Strikker og endel, men nå går det kun i sying.
Men må skrive bachelor og i januar-mai. Og flytting i feb-mars. Så mye og gjøre :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Perfekte husmor duAbsolutt. Strikker og endel, men nå går det kun i sying.
Men må skrive bachelor og i januar-mai. Og flytting i feb-mars. Så mye og gjøre :O
Ok, ja, da er det ikke bare-bare å kutte henne ut heller nei!Enig! Blir liksom ikke kvitt hu her heller.. Er kollega og jeg handler varer av hu også. Hu selger diverse varer på si.
Nei, er ikke det...Ok, ja, da er det ikke bare-bare å kutte henne ut heller nei!
Det tror jeg og! Men de gode gamle må vel gi seg etterhvert dem og. Er lenge siden vi har sett noe til pia tjelta og nicholai cleve broch feks.Og jeg tror det er mange som er veldig gode, bare de får prøvd seg![]()
Ja, skikkelig...Så t er utrolig irriterende...!
Håper hun tar seg sammen da. Skjer det ofte?Nei, er ikke det...
Samme her... Syk irriterendeSå kjedelig :-/. Opplevd det selv at folk sier de kommer innom til ett visst kl.slett og så kommer de 2 timer senere. Og jeg planlegger dagen ut fra at det kl.slettet de gir beskjed om at de skal komme på
NeidaDet tror jeg og! Men de gode gamle må vel gi seg etterhvert dem og. Er lenge siden vi har sett noe til pia tjelta og nicholai cleve broch feks.
Ååh, ja, det er vel sant, når du sier det! :ONeidacleve broch spilte i frikjent blant annet, og pia tjelta har nok tatt en pause siden hun fikk tvillinger denne uken
![]()
Blæ, ca der jeg også.halsbrann og sure oppstøt som kommer så langt opp at jeg kjenner smaken av det. Ja, ikke gøy.Har lagt meg, ligger å gulper og nesten ønsker å spy.. men skal prøve å sove istedenfor, høres ut som det mest fornuftige![]()
Ja, han er såpass flink at han ikke bare er å se i norden. Og det er jo et stort plussÅåh, ja, det er vel sant, når du sier det! :O
Da har nok tjelta bare litt permisjon før hun er å se i alle norske storsatninger igjen.men aksel hennie prøver seg vel på junaiten?
Jada, morsomt å se noen av "våre egne" i hollywood.Ja, han er såpass flink at han ikke bare er å se i norden. Og det er jo et stort pluss![]()
Da kan man være litt stoltJada, morsomt å se noen av "våre egne" i hollywood.![]()
Alt for langtEr litt langt mellom de norske storfilmene så.![]()
Ja, er så sjeldent det skjer så!Da kan man være litt stolt![]()
Sove godt!Da prøver jeg å sove littgod natt alle sammen!
Men har kommet seg mtp kvalitet de siste årene da.Alt for langt![]()
Håhå, nåja. Da hadde jeg nok velvillig skubba badet og kokkelert idet uendelige. Noe jeg ikke gjørPerfekte husmor du![]()
AbsoluttMen har kommet seg mtp kvalitet de siste årene da.![]()