Absolutt. Strikker og endel, men nå går det kun i sying.Koslig hobby da![]()
Men må skrive bachelor og i januar-mai. Og flytting i feb-mars. Så mye og gjøre :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt. Strikker og endel, men nå går det kun i sying.Koslig hobby da![]()
Jepp og er enig med degDen var ok, men visse irritasjonsmoment og logiske brister.har du sett den?
Ja . Men bilder på andra ting og. De e kjekt å seNår jeg begynner med barneklærne tenker du?![]()
Haha, godt å høre. Kjekt å ha sett den da, er en film man bør ha sett, føler jeg.Jepp og er enig med deg![]()
Kan jo legge ut inne på hobbyforumet her. Har en tråd der " hva var det siste du sydde"Ja . Men bilder på andra ting og. De e kjekt å se
Fire uker til termin.Mye kynnere og sunket mage skal man ikke kimse av da... Men det vet du jo. Og tar det så med ro som du kan. Mange uker er du igjen?
Nederlag nei kæra deg. Ingen takkar deg i slutendan . Tro med sier det av erfaringFøler det er så nederlag å gi opp de usselige 20%![]()
Tusen takkGod bedring till jenta![]()
Godt poeng! Og at de som lager filmer ikke skjønner at folk begynner å bli lei de samme fjesene..Ja, det kan ikke være lett å slå gjennom som skuespiller i norge, når de bare bruker de samme om og om igjen. :/
Nei, det er ikke det. Alt for mye som burde vært ute for lenge siden....Uff, høres igrunnen ikke så bra ut. :/
Uff de var skummelt ja. Har flera ganger glømt ting egHaha, uff, ja er utrolig hvor distré man klarer bli! Skulle koke noe vann til pasta for noen dager siden. Glemte helt av gryta, den var jo helt tørrkokt da jeg kom på det. Skummelt!
Helt enig heheHaha, godt å høre. Kjekt å ha sett den da, er en film man bør ha sett, føler jeg.![]()
Hele helga har hvert det.Høres ut som en super dag
Vi har bare vært hjemme... Fått besøk av en kamerat av mellomste og bakt litt julekaker
Nå er det taco!
Syns det er mye mer spennende med nye fjes!Godt poeng! Og at de som lager filmer ikke skjønner at folk begynner å bli lei de samme fjesene..
Godt poeng. Men synes det er så vanskeligNederlag nei kæra deg. Ingen takkar deg i slutendan . Tro med sier det av erfaring
Håper du har noen du kan snakke med, ingen skal måtte gå rundt på det viset. ♡Nei, det er ikke det. Alt for mye som burde vært ute for lenge siden....
Enig! Blir liksom ikke kvitt hu her heller.. Er kollega og jeg handler varer av hu også. Hu selger diverse varer på si.Sånt HATER jeg. Har faktisk kutta ut ei god venninne, fordi hun var så ekstrem på det der. Satte av gjerne hele dager på henne, men ikke kom hun og ikke ga hun beskjed. Fytti, så respektløst.
Og jeg tror det er mange som er veldig gode, bare de får prøvd segSyns det er mye mer spennende med nye fjes!![]()
Og blir ikke akkurat bedre når ammetåka setter inn.Uff de var skummelt ja. Har flera ganger glømt ting eg
Er litt langt mellom de norske storfilmene så.Helt enig hehe![]()