Skravletråd desember

Mye kynnere og sunket mage skal man ikke kimse av da... Men det vet du jo. Og tar det så med ro som du kan. Mange uker er du igjen?
Fire uker til termin.

Kynnere er normalt, det er tredje barn, siste måned, og de er ikke vonde.

Sunket mage er ikke så rart når hodet nærmest var festet for to uker siden.

Jeg skal til jm igjen på tirsdag. Vi går se hva hun sier, men jeg tenker babyen kommer når hun kommer. Jeg er ikke helt klar enda, men skal få hentet ut de reseptene jm ville ha til fødselen

Ja, det kan ikke være lett å slå gjennom som skuespiller i norge, når de bare bruker de samme om og om igjen. :/
Godt poeng! Og at de som lager filmer ikke skjønner at folk begynner å bli lei de samme fjesene..

Haha, uff, ja er utrolig hvor distré man klarer bli! Skulle koke noe vann til pasta for noen dager siden. Glemte helt av gryta, den var jo helt tørrkokt da jeg kom på det. Skummelt!
Uff de var skummelt ja. Har flera ganger glømt ting eg

Høres ut som en super dag:D
Vi har bare vært hjemme... Fått besøk av en kamerat av mellomste og bakt litt julekaker:)
Nå er det taco!
Hele helga har hvert det.
Så kos :)
Nå er ei venninne på over natting. Hu bor 3 timer unna. Så blir det avreise for samboeren til Canada i morgen og lillemor skal på 3-mnd kontroll. Spent på vaksinene og resten av kontrollen!
Du skal i morgen da?

Sånt HATER jeg. Har faktisk kutta ut ei god venninne, fordi hun var så ekstrem på det der. Satte av gjerne hele dager på henne, men ikke kom hun og ikke ga hun beskjed. Fytti, så respektløst.
Enig! Blir liksom ikke kvitt hu her heller.. Er kollega og jeg handler varer av hu også. Hu selger diverse varer på si.

Back
Topp