Lytt till kroppen din de e de bæsta du kan gjørEr 80% sykemeldt, men spørs om jeg må kaste inn håndkle nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lytt till kroppen din de e de bæsta du kan gjørEr 80% sykemeldt, men spørs om jeg må kaste inn håndkle nå![]()
Føler det er så nederlag å gi opp de usselige 20%Lytt till kroppen din de e de bæsta du kan gjør
Huff da, ikke bra! Hva er det som plager deg?Veldighele helgen har vært et helvete
![]()
Ja! Og den som nettopp gikk på tv, okkupert eller hva den het? Kona var rogalending, mannen fra voss eller noe sånt, og begge barna østlandske.Hahahaha, jaa, det har jeg irritert meg over før ogsåhusker det var sånn i serien frikjent også
Bølgen -leide dere? Eller har den kommet på typ netflix eller noe nå?Hoho, endte opp med å se bølgen med min kjære i kveld, så ble visst lite skravling. Har dere hatt en fin dag?
Har vært hos kiropraktor tidligere uten effekt, og har fått noen øvelser av fysio (men det er snart 2 mnd siden), eller ingentingFår du noen behandling?
Koslig hobby daJa. Gått radig unna. Prøver å sy litt stortsett hver kveld når lille tillater det![]()
Bekkenet vil ikke samarbeide med resten av kroppenHuff da, ikke bra! Hva er det som plager deg?
Du får ligge helt i ro og håpe det roer seg. Sov godt!Har lagt meg, ligger å gulper og nesten ønsker å spy.. men skal prøve å sove istedenfor, høres ut som det mest fornuftige![]()
Mye kynnere og sunket mage skal man ikke kimse av da... Men det vet du jo. Og tar det så med ro som du kan. Mange uker er du igjen?Senga er flyttet. Ungene sover på samme rom, i morgen flytter han, og hun får eget (det de har) de sovnet lett, og mine foreldre spiste her med oss før de dro hjem.
Ungene kledde seg i hvitt og sang Lucia før de spiste kveldsmat, og la seg uten veldig mye tull.
Jeg er bare sliten likevel. Får kynnere av ca ingenting, og mamma tror babyen kommer snart. Det gjør den ikke bare fordi jeg har kynnere, sier jeg.
Og magen har sunket, jada.
Jeg er på plass i senga.
I morgen skal jeg til fysio og deretter klippe håret mitt. Vi skal flytte storebror inn på det nye rommet og rydde litt opp på lillesøster sitt. Da får hun dukkehuset mitt ned på rommet sitt, og koble det til strøm så det blir lys.
Og så er det bare de samme skuespillerne om igjen og om igjenJa! Og den som nettopp gikk på tv, okkupert eller hva den het? Kona var rogalending, mannen fra voss eller noe sånt, og begge barna østlandske.nei. Irriterer meg, og irroterer meg at jeg henger meg sånn opp i det.
![]()
Haha, uff, ja er utrolig hvor distré man klarer bli! Skulle koke noe vann til pasta for noen dager siden. Glemte helt av gryta, den var jo helt tørrkokt da jeg kom på det. Skummelt!Jo dagen min har vart oki. Kalt ute eller veldigt kalt. Har bakat litt eller så har eg svidd hvitløksbrøden till 3 åringen 2 st tom. Eg var så førbannad kan eg fatta att man kan bli så glømsk førbannad å irriterad nær man er gravid![]()
Det er vondt og slitsomt?Bekkenet vil ikke samarbeide med resten av kroppen![]()
Den var ok, men visse irritasjonsmoment og logiske brister.Hva synes du om filmen?![]()
Eg ælskar å sy lappeteppe.Hva liker du og sy da?![]()
Quilting eller?Eg ælskar å sy lappeteppe.
Leide den på viaplay. Hadde rabattkode på en gratis leiefilm der, så måtte bare få brukt den.Bølgen -leide dere? Eller har den kommet på typ netflix eller noe nå?
God bedring till jentaJahun har høy feber enda så blir ikke bhg da. Men vi får se på tirsdag
![]()
Ja, det kan ikke være lett å slå gjennom som skuespiller i norge, når de bare bruker de samme om og om igjen. :/Og så er det bare de samme skuespillerne om igjen og om igjen![]()
Er gravid. Men har slitt med bekkenet siden uke 12Det er vondt og slitsomt?
Er du gravid, eller er det post-svangerskap-plager?