Skravletråd desember

Hahahaha, jaa, det har jeg irritert meg over før også :p husker det var sånn i serien frikjent også
Ja! Og den som nettopp gikk på tv, okkupert eller hva den het? Kona var rogalending, mannen fra voss eller noe sånt, og begge barna østlandske. :p nei. Irriterer meg, og irroterer meg at jeg henger meg sånn opp i det. :p

Hoho, endte opp med å se bølgen med min kjære i kveld, så ble visst lite skravling. Har dere hatt en fin dag?
Bølgen -leide dere? Eller har den kommet på typ netflix eller noe nå?

Senga er flyttet. Ungene sover på samme rom, i morgen flytter han, og hun får eget (det de har) de sovnet lett, og mine foreldre spiste her med oss før de dro hjem.

Ungene kledde seg i hvitt og sang Lucia før de spiste kveldsmat, og la seg uten veldig mye tull.

Jeg er bare sliten likevel. Får kynnere av ca ingenting, og mamma tror babyen kommer snart. Det gjør den ikke bare fordi jeg har kynnere, sier jeg.

Og magen har sunket, jada.

Jeg er på plass i senga.

I morgen skal jeg til fysio og deretter klippe håret mitt. Vi skal flytte storebror inn på det nye rommet og rydde litt opp på lillesøster sitt. Da får hun dukkehuset mitt ned på rommet sitt, og koble det til strøm så det blir lys.
Mye kynnere og sunket mage skal man ikke kimse av da... Men det vet du jo. Og tar det så med ro som du kan. Mange uker er du igjen?

Ja! Og den som nettopp gikk på tv, okkupert eller hva den het? Kona var rogalending, mannen fra voss eller noe sånt, og begge barna østlandske. :p nei. Irriterer meg, og irroterer meg at jeg henger meg sånn opp i det. :p
Og så er det bare de samme skuespillerne om igjen og om igjen :p

Jo dagen min har vart oki. Kalt ute eller veldigt kalt. Har bakat litt eller så har eg svidd hvitløksbrøden till 3 åringen 2 st tom. Eg var så førbannad kan eg fatta att man kan bli så glømsk førbannad å irriterad nær man er gravid :p
Haha, uff, ja er utrolig hvor distré man klarer bli! Skulle koke noe vann til pasta for noen dager siden. Glemte helt av gryta, den var jo helt tørrkokt da jeg kom på det. Skummelt!

Back
Topp