Lolo
Forumet er livet
Bra her også!God morgen
Bra her, med deg?
Planer for dagen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra her også!God morgen
Bra her, med deg?
Takk! Og gratulerer selv!Grattis da![]()
Ekte norsk gran her ja!Damer, hvilket juletre skal dere ha? Jeg vurderer faktisk å ha falskt tre..
Ja var mye tull der. Ansatte som plutselig sto bak bardisken og serverte når de selv var ute og drakk (og sjefen brydde seg ikke siden det somregel var konen og søstrene hennes som gjorde det), vakter som plutselig ikke kom på jobb fordi de hadde fått ett annet oppdrag som var mer spennende og "glemte" å gi beskjed, en dj som trodde han var verdensmester i alt og blandet seg inn i vaktenes arbeid, folk som var såkalte stsmkunder og bekjente av eieren fikk komme inn selv om de var såpass fulle at de egentlig ikke burde få komme inn og hadde sjenkekontrollen sett det hadde de nok blitt stengt siden de har blitt tatt for slik tidligere. Og det er bare en brøkdel av alt. Gubben prøvde å gi beskjed men ble bare avfeid med at jamen alt fungerer jo utmerketJeg forstår godt at mannen din valgte å slutte fra den jobben.![]()
Så t er utrolig irriterende...!Så kjedelig... Sto opp tidlig fordi ei jeg kjenner skulle komme innom med noen ting kl.11.30. Kl.12.30 sendte jeg melding om når hu kommer.... Og ikke fått svar enda og nå er kl.13.03....
Herlighet. Har forstått at det er ganske mye forskjellig ute og går i utelivsbransjen, men det høres jo bare helt forferdelig ut. Sa han ja, eller hva ble det til?Ja var mye tull der. Ansatte som plutselig sto bak bardisken og serverte når de selv var ute og drakk (og sjefen brydde seg ikke siden det somregel var konen og søstrene hennes som gjorde det), vakter som plutselig ikke kom på jobb fordi de hadde fått ett annet oppdrag som var mer spennende og "glemte" å gi beskjed, en dj som trodde han var verdensmester i alt og blandet seg inn i vaktenes arbeid, folk som var såkalte stsmkunder og bekjente av eieren fikk komme inn selv om de var såpass fulle at de egentlig ikke burde få komme inn og hadde sjenkekontrollen sett det hadde de nok blitt stengt siden de har blitt tatt for slik tidligere. Og det er bare en brøkdel av alt. Gubben prøvde å gi beskjed men ble bare avfeid med at jamen alt fungerer jo utmerket
Takk takkTakk! Og gratulerer selv!![]()
Du skravler bra da jaJuhuu, over 2424, da nærmer jeg meg 3000 med stormskritt!
Nå er det bare cruising frem til nyttår?Takk takk![]()
Ja, har vært flink skal jeg si deg!Du skravler bra da ja![]()
Sånt HATER jeg. Har faktisk kutta ut ei god venninne, fordi hun var så ekstrem på det der. Satte av gjerne hele dager på henne, men ikke kom hun og ikke ga hun beskjed. Fytti, så respektløst.Så kjedelig... Sto opp tidlig fordi ei jeg kjenner skulle komme innom med noen ting kl.11.30. Kl.12.30 sendte jeg melding om når hu kommer.... Og ikke fått svar enda og nå er kl.13.03....
Sånt er håpløst.. Skjønner godt at du valgte å kutte kontakten.Sånt HATER jeg. Har faktisk kutta ut ei god venninne, fordi hun var så ekstrem på det der. Satte av gjerne hele dager på henne, men ikke kom hun og ikke ga hun beskjed. Fytti, så respektløst.
Ja, altså skjer det én gang eller fem så er det greit. Skjer det omtrent annenhver gang man skal treffes over flere år, så blir det for mye.Sånt er håpløst.. Skjønner godt at du valgte å kutte kontakten.
Jeg er imponert!Ja, har vært flink skal jeg si deg!![]()
Utrolig at jeg har rukket å bake og stelle istand til jul i tillegg. :O
Haha, jeg og!Jeg er imponert!![]()
Ha ha, det er bra!!Haha, jeg og!![]()
Har aldri hatt noen venninner som er så ille, men en barndomsvenninne er elendig til å svare på meldinger og tlf. Kan sende henne melding og ikke få svar før etter 14 dager, eller ikke få noe svar i heletatt. Har bare gitt opp å holde kontakten. Skjønner at folk har det travelt, men når det er sånn hver gang så føler man seg ikke akkurat prioritert eller verdsatt.Ja, altså skjer det én gang eller fem så er det greit. Skjer det omtrent annenhver gang man skal treffes over flere år, så blir det for mye. [emoji14]
Haha, ja, da viser de tydelig at du ikke er viktig for dem i det hele tatt. Har også ei som sitter konstant med telefonen i hånda når vi er sammen, trykker og surfer og snapper. Men sender jeg sms til henne, så tar det gjerne dagesvis før hun svarer.Har aldri hatt noen venninner som er så ille, men en barndomsvenninne er elendig til å svare på meldinger og tlf. Kan sende henne melding og ikke få svar før etter 14 dager, eller ikke få noe svar i heletatt. Har bare gitt opp å holde kontakten. Skjønner at folk har det travelt, men når det er sånn hver gang så føler man seg ikke akkurat prioritert eller verdsatt.