Skravletråd desember

Da var vi hjemme igjen etter juletrefest i kongeparken :-). Mini storkoste seg men var trøtt så dro hjem før det var ferdig :-)

Da var vi hjemme igjen etter juletrefest i kongeparken :). Mini storkoste seg men var trøtt så dro hjem før det var ferdig :)
høres koselig ut :) her var vi på middag hos mamma idag :) største lillebror var veldig savnet!

skal ha grandis til kvelds og jeg :p pølse falt ikke i smak hos mamma x) sånn er det med lyster og kjempeklumper lakris da er kvelden min hellig kan man si :p

Eyy det fikk jeg også da jeg gikk gravid :eek:
Men det fikk jeg egentlig av det meste :p haha jeg kunne ikke fordra taco :p så i 9mnd spiste jeg veggis taco :D
Ohh veldigt mye her oxå. Kanel på grøten ælskar eg men de får eg uppstøt Av

snuppa sovnet 30 sek etter vi satt oss i sofaen så sliten og trøtt :) i morgen er det bhg og på ettermiddagen er det lusica :) nå skal jeg bare slappe av. lille gutt var aktiv hos mamma idag <3 han er aktiv nå og, men nå er det mer skile bevegelser :) herregud jeg er straks i 2. terminester :eek: tirsdag :D
Heldig du er att hon somna så fort jenta me nekta sova middag. Men eg brukte 40 min på å få henne till å somna ikvell :eek:

Back
Topp