Ikke alle er kjøpt på Ikea hellerRegnet med at ikke alt var kjøpt på en tur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alle er kjøpt på Ikea hellerRegnet med at ikke alt var kjøpt på en tur![]()
Spiste forresten risgrøt nå istadOhh veldigt mye her oxå. Kanel på grøten ælskar eg men de får eg uppstøt Av
Ja må jo detMå jo det![]()
Blir kastet ut ofteNoen som har hatt problemer med appen i kveld?
Han måtte hjem; )Huff da, hvorfor det.. ?
Trenger vel ikke skjule den lenger nåtakk for det <3 klarer ikke skjule magen mer, men det får bare gåi bhg kan jeg ha jakken igjen og finne på smarte ideer
hun har fri neste uke så er bare denne uken
vi får se om henne skal være hjemme i romjulen også
![]()
Du får kjøpe kjelene fra høyang polarisSpiste forresten risgrøt nå istadå hver eneste gang så blir det allid svidd i bånn av kjelen
enda jeg rører og rører
![]()
Det håper jeg ogsåSå koselig å høre❤ savner dere og, så håper det snart roer seg så jeg får satt meg ned med litt bv igjen![]()
Jeg måtte innstallere på nytt, men kastes fortsatt ut :/Blir kastet ut ofte![]()
Måtte jo detSå bra det ble vellykket
Koselig at dere tok en liten ekstrafeiring med ham da![]()
Det blir den med meg ogsåSpiste forresten risgrøt nå istadå hver eneste gang så blir det allid svidd i bånn av kjelen
enda jeg rører og rører
![]()
Nei, jeg kjente bare igjen noenIkke alle er kjøpt på Ikea heller![]()
Nei for jeg bruker ikke appNoen som har hatt problemer med appen i kveld?
Huff da, det er kjedelig. Men høres ut som det gikk bra til slutt og at han også ble fornøyd daMåtte jo detlivet hans raknet da han skjønte det ikke var bursdag her....
Så slitsomtJeg måtte innstallere på nytt, men kastes fortsatt ut :/
Da merker du ikke noe til trøbbel med denNei for jeg bruker ikke app
Ja, den ville ikke logge meg inn i dag :/Så slitsomtvært mye tull i det siste!
Virker som om det funket her også
Håper bare ikke han trenger å oppleve dette ofte!
Han var en solstråle da mammaen hans hentetHuff da, det er kjedelig. Men høres ut som det gikk bra til slutt og at han også ble fornøyd da![]()
Sånn har det vært her også!Ja, den ville ikke logge meg inn i dag :/