Skravletråd desember

Usj, det er virkelig en dårlig kombo ja!

Det er det.

Sleng på en stressa mann som ikke får ting til å fungere etter planen (trolig betyr det: Senga er ikke så lett å flytte, han er stersset som fy over at det er så mye rot, rot, rot i gangen (alt han har tatt ut fra det rommet i siste liten, bl.a) og derved ikke plass til å flytte det, og han vet ikke hvor han skal gjøre av det, og jeg får ikke hjulpet til og roet ham ned for 1) jeg er relativt lite brukelig til slikt (får bare mer kynnere når jeg prøver, og da blir han stressa av det også) og 2) jeg er låst til å sitte her og se kalendertv med to drittsure unger som krangler, dvs i hovedsak lillesøster plager storebror til han ikke orker mer og litt til)

Og så kommer altså mine foreldre for at de har bestemt at det er best at pappa hjelper ham å bære ut den senga i dag i stedet for i morgen slik først avtalt, i fall det tar såpass lang tid at man ikke blir ferdig før ungens leggetid, i natt SKAL han sove på det gamle rommet mens limlukta luftes ut, men i morgen er han innstilt på å flytte.

Og mannen vil helst tvinge dem til å snu i døra, og de er innstilt på å være her til etter ungene er i seng, og bl.a vise meg det tilbehøret de har kjøpt til Lundbyhuset mitt som lillesøster har fått lov til å ta i bruk, siden det var halv pris på møbler (og vi trengte litt oppdatering) samt at jeg har bedt henne kjøpe kjeller til det. For å få plass til et barnerom, det hadde ikke jeg. De har det med i bilen (det var søndagstilbud, så mine ikke-handle-på-søndager-foreldre har vært på kjøpesenter i dag. Etter at min ikke-jobbe-på-søndager-far brukte et par timer her sammen med min mann på siste rest av tapetseringen i formiddag.

Sliten i kveld.

Enda jeg egentlig ikke har gjort spesielt mye i det hele tatt.
Alle er liksom på tuppa og irritert på hverandre, og det er ikke noe gøy.

Den store pepperkakedagen vår i dag.
Tror dere jeg har nok former, eller bør jeg løpe ut å kjøpe flere.
Har:
3-5 hjerter
3-5 stjerner
1 runding
1 måne
2 menn
1 dame
1 barn
1 baby
1 snømann
2 griser, en tynn og en feit
3-4 juletrær
3-4 blomster
2 elg
1 piggsvin
1 skøyte
1 rev
1 bjørn
1 snegle med hus
1 reinsdyr
1 ekorn
1 hus
+ de jeg har glemt
Vis vedlegget 151005
Haha:P vært på IKEA?!
Tipper du hadde nok:P

Da skal vi snart dra til juletrefest med jobben til pappa :-). Begynner 16.30 i Kongeparken mee masse aktiviteter osv:-). Mini er nok ennå litt liten for å ha noe forståelse for det og gjør en del av aktivitetene men satser på at vi ihverfall får julestemning :-).
Det hørtes veldig morsomt ut!:D

Nei har fixa det redan. Tog bara en baguett å skjar noe snitt i den å la hvitløk og smør oppe i å stekte de litt
Så bra at det løste seg :)
Hoho nå fikk jeg lyst på hvitløks baguetter selv :p får kjøpe det i mårra når jeg er ute å triller :p

ImageUploadedByBV Forum1450028976.350391.jpg
Skulle skjule magen med slike bluser. Godt jeg ikke kjøpt så mange da :) mannen kjøpte en idag, men veldig fin da :D

snuppa sovnet 30 sek etter vi satt oss i sofaen så sliten og trøtt :) i morgen er det bhg og på ettermiddagen er det lusica :) nå skal jeg bare slappe av. lille gutt var aktiv hos mamma idag <3 han er aktiv nå og, men nå er det mer skile bevegelser :) herregud jeg er straks i 2. terminester :o tirsdag :D

Back
Topp