Hihi...godt å høre!Ja, det var supergodtomnomnom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...godt å høre!Ja, det var supergodtomnomnom!
Den koster 25 kr på rema nå..Jaa
Syns forøvrig vanlig grandiosa smaker sikkelig ekkelt
Ikke minst så er den blitt så dyrhusker den kosta 30 kr jeg. Det er evig lenge siden
![]()
Jepp, vi koser oss!Det er de søndagene som er de beste!
Pappaen tar henne. Kan ikke pappaen ta jenta de?Sov du. De behøver du sikkert. Hade Sovit selv om jenta sov men ser ut til att hon nektar idag
Ja, heldigvisDet blir trangt! Håper dere i det minste har 1.80-seng?
Så lekkert. Så flink du erJa, ikke verst. Fant en ganske fin farge til meg og. Ble dette sengesettet igårkveld med båndet![]()
![]()
Ha en flott dagNå må vi dra og begynne på dagens happenings! Snakkes senere!![]()
Første natta han har hatt detÅåh, det er så fælt når det står på!
Håper det gir seg snart da![]()
Håper dere sov godtNei..nå skal jeg og lille F sove!zZzZ
Oi, det er snilt daFår prøve å distrahere henne, hun har akkurat nå meldt seg frivillig til å lage frokost til 15 åringen![]()
Takk for det. Håper på en effektiv runde. Meeen må på ikea og... Hvordan lure mannen til å ta den turen en annen dag mon tro...?Ja men då e det enkeltlycka till me handling av gaver
![]()
Det skjønner jeg....Ja, heldigvismen var ikke komfortabelt!
Men nå nærmer det seg vel..?Så begynte masingen om bursdag igjen![]()
Kos dere på middagSovet lenge idag vigod formiddag
vært oppe snart en halvtime jeg og N en time
idag er det middag hos mamma kl 15:00. Dumt det ikke er snø. Skulle vi prøvd ut akebrett
![]()
Det er nok lurt, hvil deg du!Ja, men kroppen min sier ifra om at jeg gjorde litt for mye i går, selv om jeg synes jeg gjorde ikke så mye. Bekkenet er relativt ok, men jeg er svimmel for hver minste ting. Så i dag tar jeg det med ro
God ettermiddagGod morgen![]()
Jeg lå I sengen helt til 10.15, godt med en lat søndag.gubben sto opp med tuppa.
Nå maser tuppa om bursdag som ikke er før kl 14, så det blir noen lange timer.
Nå skal jeg pakke inn de siste to gavene mens mannen luftet hunden, så tenker jeg at jeg tar en dusj og legger meg tenker jeg.Det er nok lurt, hvil deg du!![]()
En som gleder seg til bursdag?Så begynte masingen om bursdag igjen![]()