er vel koselig når dere kommer dit?Vi vil feire hjemme. Men de bli så sinnsykt snurt at vi må faktisk dra... så vi må pakke med oss alt, flasker og syykt mye til frøkna, vårt pakk, julegaver og alt. Og kjøre 4 timer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er vel koselig når dere kommer dit?Vi vil feire hjemme. Men de bli så sinnsykt snurt at vi må faktisk dra... så vi må pakke med oss alt, flasker og syykt mye til frøkna, vårt pakk, julegaver og alt. Og kjøre 4 timer...
Ja, vet. Vet bare ikke hvordan jeg skal få det ut.Det er ikke bra! Godt å slippe litt luft ut gjennom ventilen av og til.![]()
God morgenGod morgen damer
Har dere sovet godt?![]()
Ja det kan jeg tenke meg blir trangtSå herlig
Vi har hatt to barn i sengen i natt
Trangt...
Lurer på om jeg skal shoppe littSlappe av og kose oss hjemme
Du da?
God søndagGod søndag alle sammen.Er det noen som har store planer for dagen?
God morgenGod morgen, folkens! Nå står omeletten i ovnen, og tenkte jeg kunne få inn litt skravling, siden det blir lite av det før i kveld. Går litt slag i slag i dag.planer for dagen?
Ja 50 mil unnaSå kjektlang vekk??
Håper jeg og! Men ganske sikker på at det gikk veldig dårlig. Må ha 43,75 % rett for å stå, så krysser fingreneUffda! Ikke noen god følelse og sitte med etterpå da.. Får håpe du tar feil
Hva var det eksamen i? Du har kanskje sagt det før, men.. Jeg husker ikke![]()
Det er nok lurtVi skal kanskje dit idag! Men da blir det vel å skrape på døra rett før åpningstider![]()
Så utrolig koseligSkal på juletrefest med jobben til pappa. De pleier å arrangere noe for de ansatte hvor de kan ta med seg barn og/eller barnebarn![]()
Hoho, han savnet nok mammaen sinJahadde visst funka dårlig igår mens jeg var borte da
haha!
Lykke til med pepperkakelagingI dag skal jeg prøve å bake pepperkaker med en ettåring som medhjelperegentlig så kunne jeg tenkt meg en tur i dyreparken. Men siden småen og pappaen har vært oppe flere ganger i natt. Tror jeg pappaen trenger noen timer under dyna
![]()
Ja vi gleder ossSå utrolig koselig
Det var ikke verstJafikk vært borte i 3 timer..
Ikke ille til å være første gang syns jeg![]()
God morgenGod morgen damer
Har dere sovet godt?![]()
Helt perfekt idagDe låter herligt![]()
Klesvasken ligger å skriker på meg. Må bare skravle litt først. Men det skal bli godt å komme ajour. Det er ikke lenge før en ny hektisk uke banker på døra.God søndag
Ingen planer her, men må komme oss ut en tur
Du da?

Yes det er detOk, er et godt stykke det!
Joda, litt kosJa det kan jeg tenke meg blir trangt. Men koselig da
![]()