Så herligtJa jeg sov ganske godt i natt. Var også oppe en gang for å gi lille litt mat. Så vi stod opp nåikke ofte jeg får sove helt til 9
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligtJa jeg sov ganske godt i natt. Var også oppe en gang for å gi lille litt mat. Så vi stod opp nåikke ofte jeg får sove helt til 9
![]()
Ikke hatt en slik natt enda men håper de kommer snart her ogsåJa de e veldigt sjelden me har Sånna netter
Det hørtes jo kjempekoselig ut begge deler. Synes pepperkakebaking er den perfekte søndagsaktivitet.I dag skal jeg prøve å bake pepperkaker med en ettåring som medhjelperegentlig så kunne jeg tenkt meg en tur i dyreparken. Men siden småen og pappaen har vært oppe flere ganger i natt. Tror jeg pappaen trenger noen timer under dyna
![]()
God morgen! Sovet urolig, men lenge, så skal ikke klage.God morgen damer
Har dere sovet godt?![]()
God søndag!God søndag alle sammen.Er det noen som har store planer for dagen?
God søndag!
Min plan er bake et slag julekaker, handle julegaver og kanskje trene.
Du da

Får hoppas detIkke hatt en slik natt enda men håper de kommer snart her også
Off det er kjedelig å sove uroligGod morgen! Sovet urolig, men lenge, så skal ikke klage.
GodmorgonGod søndag!
Min plan er bake et slag julekaker, handle julegaver og kanskje trene.
Du da
Håper jeg ogsåSå brahåper på vår tur og snart!
![]()
Det er ikke bra! Godt å slippe litt luft ut gjennom ventilen av og til.Synes det er så vanskelig. Gubben mener at jeg kommer til å sprekke..
Tusen takk,det hjelper!Jeg heier på deg![]()
Ok, er et godt stykke det!Vi skal 50 mil![]()
Uff da. Kanskke ringe legevakta hvis det ikke blir bedre? Kan være du trenger en støttebandasje.Det gjorde jeg ikke tydeligvis. Får ikke sove er vel mer riktig
Så bra! Da kan du glede deg til neste år! Får en helt annen ro når man kan være hjemme.Ikke sant. Den blir slitsom. Derfor setter vi ned foten til neste år. Skulle ønske vi gjorde det iår, men får ikke viljen min![]()
God morgen du!God morgen.
Rolig morgen i heimen. Ungene kom seg sent i seng i går, jeg og mamma hang opp julegardinene i stua, pappa og mannen tapetserte rom til eldste, og jeg glemte klokka. Vips var den fem på åtte, de lå ikke fint i senene sine, de hadde ikke begynt å spise kveldsmat enda... Overtrøtte unger var ikke trøtt, må vite, og heller ikke sulten. Men de kom det da i seng, sovnet tvert, og sov til sju, en time lenger enn vanlig for eldste, god halvtime for yngste.
Mannen har bedt om å få sove til åtte, så jeg ligger bare stille i sengen og slapper av. Pappa kommer så mannfolka får gjøre ferdig tapeten, det er en vegg igjen. Men de holdt på til over midnatt, så han "kommer ikke _før_ ti".
Jeg burde prøve å bake en sort kaker i dag, også skal jeg og ungene ha pakkeverksted. Vi må pakke alt som skal sendes
Du kommer fort inn i det!eh ... ja, da er det vel bare å prøve.
![]()
Heihei! Ja, faktisk ikke så galt. Du da?God morgen damer
Har dere sovet godt?![]()