Skravletråd desember

Så irriterende. Gubben ble ringt etter fra utestedet han har arbeidet på om han ikke skulle på jobb i helgen. Sier han har sagt opp og hadde siste arbeidshelg i november. Det hadde tydeligvis ikke de fått med seg og de hadde ikke folk å ta av da flere hadde dratt på "fylletur" til nabobyen 1 time unna og ble borte hele helgen. Han eier stedet hadde til og med spurt han som er ansvarlig for vaktene om han hadde kontroll på helgen og jada det hadde han, han hadde tom pratet med gubben og han skulle jobbe (noe han ikke har gjort). Så de spurte så fint om ikke gubben kunne jobbe i kveld for ingen av de så var reist vekk var interessert i komme tilbake for å jobbe i kveld.
Så uprofesjonelt! Gjorde han det? Han burde få skriftlig bekreftelse på at han vil få tidenes lønn for jobbing denne helgen!

Haha samma her! Derfor jeg bruker barnevognen litt som en unnskyldning "størst først" :p med vogna er jeg større enn dem ;)
Og da tror jeg at jeg lettere ville ropt "unnskyld", med et sånn mordblikk som sier at de må finne seg et annet sted å skravle for her må jeg forbi med den vogna :p

Haha, jeg har 82(!) innlegg i desember...:o hva skjer a?? Tydeligvis falt helt ut av det...

Deilig idag å vise magen og ikke skjule den :) men fy så dårlig utvalg av unisex klær :p babyshop har omtrent bare blå og rosa :p

Vi får snart et lite besøk. Og etter ungene er i seng blir det nok litt innpakking av julegaver. Kanskje sammen med en julefilm...? Tips?

Hmm..er ikke så dreven på julefilmer jeg egentlig :p ender alltid opp med Home Alone jeg :p Haha :D

Back
Topp