Flink! Deilig å få det unnaYes vi ble nesten ferdig med julegavenetar resten en annen dag
now we go home
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink! Deilig å få det unnaYes vi ble nesten ferdig med julegavenetar resten en annen dag
now we go home
![]()
Ah! De har jeg lagt mitt hat på!Ja heheeneste som irriterte meg var alle disse menneskene som stopper opp overalt for å slå av en prat
til og med forran rullebåndet
![]()
Flink! Tidlig neste uke?Juhuu, over 2424, da nærmer jeg meg 3000 med stormskritt!
Så uprofesjonelt! Gjorde han det? Han burde få skriftlig bekreftelse på at han vil få tidenes lønn for jobbing denne helgen!Så irriterende. Gubben ble ringt etter fra utestedet han har arbeidet på om han ikke skulle på jobb i helgen. Sier han har sagt opp og hadde siste arbeidshelg i november. Det hadde tydeligvis ikke de fått med seg og de hadde ikke folk å ta av da flere hadde dratt på "fylletur" til nabobyen 1 time unna og ble borte hele helgen. Han eier stedet hadde til og med spurt han som er ansvarlig for vaktene om han hadde kontroll på helgen og jada det hadde han, han hadde tom pratet med gubben og han skulle jobbe (noe han ikke har gjort). Så de spurte så fint om ikke gubben kunne jobbe i kveld for ingen av de så var reist vekk var interessert i komme tilbake for å jobbe i kveld.
Haha samma her! Derfor jeg bruker barnevognen litt som en unnskyldning "størst først"Ah! De har jeg lagt mitt hat på!![]()
Og da tror jeg at jeg lettere ville ropt "unnskyld", med et sånn mordblikk som sier at de må finne seg et annet sted å skravle for her må jeg forbi med den vognaHaha samma her! Derfor jeg bruker barnevognen litt som en unnskyldning "størst først"med vogna er jeg større enn dem
![]()
Velkommen hjem!Endelig hjemme!
Vi får snart et lite besøk. Og etter ungene er i seng blir det nok litt innpakking av julegaver. Kanskje sammen med en julefilm...? Tips?Hva er planene deres for kvelden da?![]()
Kappahl har fine nøytrale klær I newbie-serien.Deilig idag å vise magen og ikke skjule denmen fy så dårlig utvalg av unisex klær [emoji14] babyshop har omtrent bare blå og rosa [emoji14]
Vi får snart et lite besøk. Og etter ungene er i seng blir det nok litt innpakking av julegaver. Kanskje sammen med en julefilm...? Tips?
Koste deg du daRømmegrøt til middag og rundstykker til kvelds![]()
Haha, jeg har 82(!) innlegg i desember...hva skjer a?? Tydeligvis falt helt ut av det...
Hoho, har fin sangstemme han da?!Han sovna nettopp, men nå måtte gubben inn å synge for han![]()
Første gang jeg er innom her idag nåNei, det må du ikke![]()
![]()