Mener den er litt over åtte jegNår er den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener den er litt over åtte jegNår er den?
Nja litt usikker på drtBare bilde og fremste del - litt gammelt igjen i parantes
Men er fremdeles MEG da![]()
Ja. Jeg gleder meg mest til å slippe og dele opp tiden vår hos 2 familier. må dra med all pikk pakker mellom folk midt i julaVi feiret hjemme hos oss selv for første gang i fjor. Var veldig koselig det også![]()
Rekker noen til daMener den er litt over åtte jeg![]()
3000 er jo veldig mye da:/Flink du er. Jeg klarer det ikke denne mnd![]()
Det gjør viRekker noen til da
Fordi vi er borte de to årene førHvorfor akkurat 3 år?
Dere planlegger tidligI år hos mamma
Neste år svoger
Opp med deg nå ja; )Reiser meg nå
Veldig kjekt å være hos seg selvJa. Jeg gleder meg mest til å slippe og dele opp tiden vår hos 2 familier. må dra med all pikk pakker mellom folk midt i jula
Nei i grunn ikkeDere planlegger tidlig
Hva er det du sier?Nja litt usikker på drt
Takk for det
En stor dag i livet hans![]()
Åh. Så hun gjør og det av og til? Hater det.. som regel funker det å bare dytte inn smokken. Men noen ganger må vi ta henne opp og trøsteHun våkna istadhysterisk gråt. Så jeg har sittet på sengekanten å vugget. Shit så støl jeg er i beina
![]()
Men nå sover hun...forhåpentligvis![]()
Ja helt finÅh,så du var helt fin i svangerskapet når der gjalt adhd'en? Så bra![]()
Har ikke peiling3000 er jo veldig mye da:/
Hva har du nå da?
Det høres ikke bra utGjør så vondt å puste til tider. Kjennes ut som lungene er i fyr og flamme og at noen står på brystet mitt slik at jeg ikke får pustet ordentlig.
De trodde astma. Siden jeg fikk en infeksjon i kroppen som utløste et slags anfall i august i fjor. Da ble jeg innlagt en helg med medisiner for å få puste ordentlig. Men Pusteprøvene mine nå viser en lungekapasitet bedre enn gjennomsnittet for min alder. Så de skjønner lite egentlig
Veldig greit å være hjemme med barnJeg elsker å være hjemme! Skal feire hjemme for 4 året på rad![]()