Skravletråd desember

Vi feiret hjemme hos oss selv for første gang i fjor. Var veldig koselig det også :)
Ja. Jeg gleder meg mest til å slippe og dele opp tiden vår hos 2 familier. må dra med all pikk pakker mellom folk midt i jula

Ja. Jeg gleder meg mest til å slippe og dele opp tiden vår hos 2 familier. må dra med all pikk pakker mellom folk midt i jula
Veldig kjekt å være hos seg selv :)
Blir vel så vi inviterer mine foreldre og svigers annethvert år.

Hun våkna istad :( hysterisk gråt. Så jeg har sittet på sengekanten å vugget. Shit så støl jeg er i beina :o
Men nå sover hun...forhåpentligvis :p
Åh. Så hun gjør og det av og til? Hater det.. som regel funker det å bare dytte inn smokken. Men noen ganger må vi ta henne opp og trøste

Gjør så vondt å puste til tider. Kjennes ut som lungene er i fyr og flamme og at noen står på brystet mitt slik at jeg ikke får pustet ordentlig.

De trodde astma. Siden jeg fikk en infeksjon i kroppen som utløste et slags anfall i august i fjor. Da ble jeg innlagt en helg med medisiner for å få puste ordentlig. Men Pusteprøvene mine nå viser en lungekapasitet bedre enn gjennomsnittet for min alder. Så de skjønner lite egentlig
Det høres ikke bra ut :o håper de klarer å finne ut hva som feiler deg :)

Jeg elsker å være hjemme! Skal feire hjemme for 4 året på rad :)
Veldig greit å være hjemme med barn :)
Hun skal jo legge seg til vanlig tid. Pleier å reise bort litt senere i jula, men i år blir vi naturligvis hjemme :)

Back
Topp