Før jul? I utgangspunktet ikke, vi jobber annenhver helg så jeg jobber i helgen. Men det kan være at jeg får spørsmål, for bet er ganske fult allerede.Skjønner den
Jobber du helger ohså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før jul? I utgangspunktet ikke, vi jobber annenhver helg så jeg jobber i helgen. Men det kan være at jeg får spørsmål, for bet er ganske fult allerede.Skjønner den
Jobber du helger ohså?
Hun våkna istadVar nok trøtt jahåper det holder da. At hun sover lenge
![]()
Ja, den er veldig finElsker førjulstiden på jobb
Bra du sa,det har hun til meg også må finne hvit skjorteVi har Luciafest på jobben i morgen. Blir nok litt julestemning nda
Det er lurt; )Bra du sa,det har hun til meg også må finne hvit skjorte
Okei, skjønner. Er det stor salong du jobber i?Før jul? I utgangspunktet ikke, vi jobber annenhver helg så jeg jobber i helgen. Men det kan være at jeg får spørsmål, for bet er ganske fult allerede.
Oi, hva skal dere framover ?Det skal ikke vi før om 3 år
Det går unna600 innlegg igjen
I år hos mammaOi, hva skal dere framover ?
Gjør så vondt å puste til tider. Kjennes ut som lungene er i fyr og flamme og at noen står på brystet mitt slik at jeg ikke får pustet ordentlig.Pustegreia?
Pleier å være sånn, alt på en gang![]()
Når er den?Det går unna
Er vel ikke alt for lenge til oppdatering heller.
Jeg elsker å være hjemme! Skal feire hjemme for 4 året på radVi feiret hjemme hos oss selv for første gang i fjor. Var veldig koselig det også![]()
Bare bilde og fremste del - litt gammelt igjen i parantesDu har byttet alt ser jeg
Til 3000?600 innlegg igjen
HahaHaha jeg har faktisk vært den som har stått med pekefingeren å sagt "spis opp grønnsakene dine"and he did
![]()
Flink du er. Jeg klarer det ikke denne mnd600 innlegg igjen
Reiser meg nåDet er lurt; )
Hvorfor akkurat 3 år?Det skal ikke vi før om 3 år
Yes det stemmerTil 3000?