Vi hørte på Kurt Nilsen og kringkastingsorkesteret og Sissel og Odd sin jule cd i dagHva slags julesanger hører dere på da?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hørte på Kurt Nilsen og kringkastingsorkesteret og Sissel og Odd sin jule cd i dagHva slags julesanger hører dere på da?
Må vel lære meg det når tuppa begynner med barnebursdagerSkal ikke se bort fra det![]()
Hva gjør man ikke for andreIkke jeg heller
Så veldig enkelt ut det daVærsågod![]()
Gikk det bra?Ja de var eg selv og![]()
Ja,det er det som får meg igjennom disse dagene på jobb!Okei. Greit med litt fri da![]()
Prøve å høre litt mer i morgen ogsåYes må det altså
Jepp. Blir spennendeSatser på en bedre og jevnere kamp i kveld![]()
Skjønner denJa,det er det som får meg igjennom disse dagene på jobb!![]()
Nå i dagVi hørte på Kurt Nilsen og kringkastingsorkesteret og Sissel og Odd sin jule cd i dag
Du da?
Godt mulig det jaMå vel lære meg det når tuppa begynner med barnebursdager![]()
Vi har Luciafest på jobben i morgen. Blir nok litt julestemning ndaPrøve å høre litt mer i morgen også![]()
Gleder meg. Og til å feire hos oss selv neste årJa det er stas
Det finnes jo så mange fineNå i dag
My Only wish
Himmel på jord
En stjerne skinner i natt
Tenn lys
Det blir det helt sikkertVi har Luciafest på jobben i morgen. Blir nok litt julestemning nda
Det skal ikke vi før om 3 årGleder meg. Og til å feire hos oss selv neste år:
Haha jeg har faktisk vært den som har stått med pekefingeren å sagt "spis opp grønnsakene dine"jeg har tvunget han hahaikke rart mannfolk er late *ler*
Ja jeg vetDet finnes jo så mange fine![]()
Vi feiret hjemme hos oss selv for første gang i fjor. Var veldig koselig det ogsåGleder meg. Og til å feire hos oss selv neste år:
Elsker førjulstiden på jobbDet blir det helt sikkert![]()