Skravletråd desember

Å så snill svigerfar. Tenker det blir mye bedre hverdag med den nye. :D

Ikke lyst opp dagen, men fått pratet ut om følelser og fått litt mer mening. ;)
Mhm :) Den andre var ikke gammel, men den var så lita at vi måtte planlegge når vi skulle dusje.. Plagsomt.. Så vi sa til alle de nærmeste at vi ønska oss penger slik at vi kunne kjøpe ny. Så kom svigerfar med denne og kom også med rørleggere for installasjon, så det var en super julegave :)
Å, så bra ;) Det må til det også! Viktig å snakke ut om ting! ;)

Uff :P det der er så kjipt! Jeg var på kino en gang å så skrekk film. Jeg satt å hylte å kasta popcorn rundt meg. Aldri noen som har bedt meg med på kino med sånn film igjen :D
Hahaha. Jeg ser det sånn for meg. Hilarious :D

Hei igjen damer :) I dag har vi fått julegaven fra svigerfar. Vi ønsket oss penger fra alle i nær familie slik at vi kunne få kjøpt oss større varmtvannstank. Men i dag kom ny 200l varmtvannstank fra svigerfar med installasjon. Snakk om snill svigerfar.
Så dette lyste opp dagen min. Nå kan vi dusje uten å måtte planlegge og skynte oss i dusjen.
Har noe lyst opp dagen deres?
Åherlighet. Så utrolig snilt gjort da :D

Så utrolig snilt.
Gratulerer med varmt vann
Takk :) Ja, han er alltid så snill.. Vi blir litt bortskjemt av han. Når vi skal ut å spise så betaler han regninga før vi rekker å se på den.. Vi vil jo gjerne dele på den, men han vil alltid betale. Men han har mye penger og da, driver et firma som dekker hele verden ifht dems produkter. Han lånte oss penger til huskjøpet også.

Mhm :) Den andre var ikke gammel, men den var så lita at vi måtte planlegge når vi skulle dusje.. Plagsomt.. Så vi sa til alle de nærmeste at vi ønska oss penger slik at vi kunne kjøpe ny. Så kom svigerfar med denne og kom også med rørleggere for installasjon, så det var en super julegave :)
Å, så bra ;) Det må til det også! Viktig å snakke ut om ting! ;)
Så snill svigerfar du har :)

Back
Topp