Ja da er det lurtJa godt å få gjort noe ;-)
Med besøk til helga er det lurt tror jeg når samboer er borte både torsdag og fredag kveld...
Hvem kommer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da er det lurtJa godt å få gjort noe ;-)
Med besøk til helga er det lurt tror jeg når samboer er borte både torsdag og fredag kveld...
MhmÅ så snill svigerfar. Tenker det blir mye bedre hverdag med den nye.![]()
Ikke lyst opp dagen, men fått pratet ut om følelser og fått litt mer mening.![]()
Da er du bedre enn meg. Hadde gått bananasHihi.. Det gikk bra. Vi var veldig fornuftig.. Hihi
Hahaha. Jeg ser det sånn for meg. HilariousUffdet der er så kjipt! Jeg var på kino en gang å så skrekk film. Jeg satt å hylte å kasta popcorn rundt meg. Aldri noen som har bedt meg med på kino med sånn film igjen
![]()
Åherlighet. Så utrolig snilt gjort daHei igjen damerI dag har vi fått julegaven fra svigerfar. Vi ønsket oss penger fra alle i nær familie slik at vi kunne få kjøpt oss større varmtvannstank. Men i dag kom ny 200l varmtvannstank fra svigerfar med installasjon. Snakk om snill svigerfar.
Så dette lyste opp dagen min. Nå kan vi dusje uten å måtte planlegge og skynte oss i dusjen.
Har noe lyst opp dagen deres?
Så braFikk god behandling og oppfølging og ble hjerteoperert i fjor. Så nå er jeg helt frisk igjen.![]()
TakkSå utrolig snilt.
Gratulerer med varmt vann
Mhm! Ble litt sjokka at han fiksa det. For vi ønska oss bare penger slik at det ble lettere for oss å kjøpe ny.Å for en flott gave![]()
Er så koselig med masse sparkHerligt, mina 2 andra har ej vart så aktiva som han her
![]()
Håper hodepinen gikk overInnom fra sofaen.
Ta noen smertestillende. For har litt hodepine og bare slappe av til jeg skal hente vesla. Må sette på en klesvask da.![]()
Ja, han er utrolig snillÅherlighet. Så utrolig snilt gjort da![]()
Jepp. Ikke santDet får de tåle altså
Blir nok det samme her også![]()
Så snill svigerfar du harMhmDen andre var ikke gammel, men den var så lita at vi måtte planlegge når vi skulle dusje.. Plagsomt.. Så vi sa til alle de nærmeste at vi ønska oss penger slik at vi kunne kjøpe ny. Så kom svigerfar med denne og kom også med rørleggere for installasjon, så det var en super julegave
![]()
Å, så braDet må til det også! Viktig å snakke ut om ting!
![]()
Litt action må jeg haIkke for rolig kanskje. Blir vel fort kjedelig det også![]()
Ja, kjedelig....Hadde blitt temmelig stille her da![]()
Hverdagslykke!MhmSkikkelig deilig
Åh, så kosDet setter spor i hjertet <3
Går bra med hun. Men hu har låsninger i nakke og rygg som vi driver å går til kiropraktor for da. Men det er så og si fiksa på nå. 1 time igjen neste uke.Hverdagslykke!
Alt bra med lille?
Så kult!Ja, virka sånnhurra!
Jeg ogsåHaha! Skulle ønske jeg og hadde en sånn![]()