Ja godt å få gjort noe ;-)Bra storebror er i bedre form
Du får ihvertfall gjort litt da![]()
Med besøk til helga er det lurt tror jeg når samboer er borte både torsdag og fredag kveld...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja godt å få gjort noe ;-)Bra storebror er i bedre form
Du får ihvertfall gjort litt da![]()
HahaOmg...jeg fant en trenings-dvd i en skuff.. Jeg er seriøst i suuuperdårlig form! Haha! Fikk ihvertfall testa ut armbåndet da![]()
Hadde vært barnsligHadde vært litt dumt ja![]()
Ja håper på detOkei. Satser på en rolig vakt da![]()
Ikke for rolig kanskje. Blir vel fort kjedelig det ogsåJa håper på det![]()
Hadde blitt temmelig stille her daHadde vært barnslig![]()
MhmGuri, så snill han er!!
Deilig tenker jeg!
Det som har lyst opp min dag idag er avskjedskos fra mellomste da han dro i barnehagen"mamma, jeg er veldig glad i deg" også strøk han meg på kinnet
![]()
Slitsomt... Du får si at han må få seg størreVi har ganske liten varmtvannstank hos pappa når jeg tenker meg omdet blir 2 min dusj på hver ca
rekker knapt ha i balsam!
Tusen takk søta.God bedring til hodet![]()
Du får heller kose deg med den alene da![]()
Hihi, bra du fikk ordnet deg med sumoJeppkoste meg med kamp på mobilen igår og med headset, haha
![]()
JaaSlitsomt... Du får si at han må få seg større![]()
Han kan hvis han vil
Pleier å bake fylte horn sammen før jul![]()
Vi har ganske liten varmtvannstank hos pappa når jeg tenker meg omdet blir 2 min dusj på hver ca
rekker knapt ha i balsam!
Mhm, ikke lett å ta en lang dusj da neiJaafunker dårlig når 8 stk skal dusje på en dag
![]()
Ja, det er mye å gjøre før jul og det blir bare verreHar fu tid till detkjekt å se deg her inne. Har dere de travelt ?
Har du en mann som baker?!![]()
Bedre i dag enn I gårGår det bra på jobb?![]()
Jeg sov jegSov og kos deg du![]()