HeheSweet chili ekke så godt. Men fetaost er nam nam![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheSweet chili ekke så godt. Men fetaost er nam nam![]()
Man er ikke sykemeldt for å ha barna hjemme. Det er ikke å komme seg. Jeg leverer senere og henter tidligere jeg også, så tidlig jeg kan etter fysioterapien. Men jeg innser også selv ar jeg må være hjemme og pleie meg selv om jeg ikke skal møte veggen.Jeg er nå fulltids sykemeldt, men jentungen går i bhg likevel. Eldstemann på Sfo også.
Men vi gir dem lang juleferie. Og henter tidligere enn vanlig, spiser frokost hjemme og leverer senere (men han må jo rekke skolen da)
Nå er jo også min mann midlertidig hjemme, så det er en bisarr greie, to voksne hjemme og to barn på skole og bhg...
Har fu tid till detTitter innom fra jobb, og gidde ikke å lese alt det har skravla om.![]()
Ja, nettleser funker litt, men er så upraktisk på mobil syns jeg! Og jeg bruker nesten bare mobilenGikk over til nettleser og en stund. Det funka greit. Men firefox er litt treg
Takk.Lycka till![]()
Må ut å kjøre en tur. Gledet meg ikke. Liker ikke særlig å kjøre i spnn her værUff så trist. Sånn hade me det Igår
Det er santHehejeg syns det er greit for å få litt forandring noen ganger
![]()
Går det bra på jobb?Titter innom fra jobb, og gidde ikke å lese alt det har skravla om.![]()
Oppdater ossTakk.
Nei de förstår eg.Må ut å kjøre en tur. Gledet meg ikke. Liker ikke særlig å kjøre i spnn her vær
Det er en slik herlig følelse ♡Nå ligger eg i sængen å kænner den aktiva gutten i magen min. Han sparkar litt her og derhelt underbar kænnsla
Så koseligt att han vill da. Han ska sikkert visa att han er FlinkNoen ganger er jeg sikker på at lille U bare ber om pupp for å vise at han fremdeles kan.
Tar 2 slurker og så er han ferdig
Ja kan være litt tungvindtJa, nettleser funker litt, men er så upraktisk på mobil syns jeg! Og jeg bruker nesten bare mobilen
Ja vet I AM I LOVE. Aktiv gutt dettaDet er en slik herlig følelse ♡
Jeg kom meg utHaha venter på gubben jeg. Så skal vi også ut en tur
Ohh så koseligt å pakka in gaver. De skall eg gjöra ikveldJeg får pakke inn litt gaver og reise ned til posten! Snakkes senere, snupper! ❤
Å så härligt de låter. Lagar du mask selv eller köper?? Nei de e ikke lett å passa på 1 åring å ha bekken plager . Har vart i den stolen selv.Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )