Skravletråd desember

Titter innom fra jobb, og gidde ikke å lese alt det har skravla om. :p

Jeg er nå fulltids sykemeldt, men jentungen går i bhg likevel. Eldstemann på Sfo også.

Men vi gir dem lang juleferie. Og henter tidligere enn vanlig, spiser frokost hjemme og leverer senere (men han må jo rekke skolen da)

Nå er jo også min mann midlertidig hjemme, så det er en bisarr greie, to voksne hjemme og to barn på skole og bhg...
Man er ikke sykemeldt for å ha barna hjemme. Det er ikke å komme seg. Jeg leverer senere og henter tidligere jeg også, så tidlig jeg kan etter fysioterapien. Men jeg innser også selv ar jeg må være hjemme og pleie meg selv om jeg ikke skal møte veggen.

Nå ligger eg i sængen å kænner den aktiva gutten i magen min. Han sparkar litt her og der :D helt underbar kænnsla

Gikk over til nettleser og en stund. Det funka greit. Men firefox er litt treg
Ja, nettleser funker litt, men er så upraktisk på mobil syns jeg! Og jeg bruker nesten bare mobilen

Noen ganger er jeg sikker på at lille U bare ber om pupp for å vise at han fremdeles kan.
Tar 2 slurker og så er han ferdig

Haha venter på gubben jeg. Så skal vi også ut en tur
Jeg kom meg ut :D men det gikk litt sakte :p trilla ned til coop, så var jeg så lat at jeg tok bussen opp igjen. Hadde sikkert satt meg ned i veien å felt en tåre over dårlig kondisjon :p

Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )
Å så härligt de låter. Lagar du mask selv eller köper?? Nei de e ikke lett å passa på 1 åring å ha bekken plager . Har vart i den stolen selv.

Back
Topp