Wow. SupertMan nærmer seg 10.000, i går ble det skravlet 9.495
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow. SupertMan nærmer seg 10.000, i går ble det skravlet 9.495
Hahha. ÅååjaJeg også!!
Og nesten hjerteinfarkt...
Ja nyter tiden nå mens han er liten og vil kose❤. Plutselig er det ikke så kult lengerDet er faktisk det
Bare høre lydene, kjenne lukten og kunne stryke litt på ham![]()
God morgen Theresebra natt?
![]()
Du får prøve å overtale han når det blir mer spennende kamper da![]()
Ja.. da er det å være mamma kun fantastiskJa er så herlig å våkne slik♡♡
Haha! Det slipper jeg heldigvis. Jeg bare minner mannen på de 3 gavene han har ansvaret for hver uke fra midten av november til han har ordna det. De resterende 60 pakkene (med kalender altså) ordner jeg.Ja, også begynner mannen å blande seg også vettu! "du vi mangler noe til.. " Nei!! Hun skal jo sånn! "Ååååh ja..." Jeg blir sprø
Hoho. Ja, er nesten ikke annet å gjøreNei, ganske mystisk.han får strippe for meg når han kommer hjem, så får vi se hvordan det ser ut da.
Her prøver vi på lur på snuppa. Trøtt, men å snurre i senga er mer gøyDa er mini trøtt ser det ut til så får hive han i vognen slik han får sove litt![]()
Ha ha! Han veit vel at gravidhjerner ikke er til å stole på, så her må han være obs [emoji14] Men har jo ikke noe mer kontroll enn meg..Haha! Det slipper jeg heldigvis. Jeg bare minner mannen på de 3 gavene han har ansvaret for hver uke fra midten av november til han har ordna det. De resterende 60 pakkene (med kalender altså) ordner jeg. [emoji14]
Haha! Fantastisk!Omagaaad! Med sumo kan jeg jo se nye Grey's Anatomy episoder*juble*
Hihi, tror jeg ogHihi, tror vi har samme mann.![]()
For en skjebne!Hoho. Ja, er nesten ikke annet å gjøre![]()
Jaaa, jeg ogJeg er helt sikker på at det hadde vært helt fantastisk)
Haha! Må bli bra når dere slår hodene sammen da.Ha ha! Han veit vel at gravidhjerner ikke er til å stole på, så her må han være obs [emoji14] Men har jo ikke noe mer kontroll enn meg..
Nå tuller appen med meg igjen! Kasta ut tre ganger de siste 10 minuttene!
Sweet chili ekke så godt. Men fetaost er nam namÅh, rømme ♡
Har du prøvd feta ost og sweet Chili?