Bra du ihvertfall fant det ut før julaftenIkke sant, det opplevde jeg i fjor.. Før julaften da heldigvis! Ha ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du ihvertfall fant det ut før julaftenIkke sant, det opplevde jeg i fjor.. Før julaften da heldigvis! Ha ha
Godt jobba!Man nærmer seg 10.000, i går ble det skravlet 9.495
Nydelig fargeAbsolutt. Ble ikke slik jeg hadde tenkt, men bedre for den er som min naturlige farge. Med litt liv i![]()
Hihi, tror vi har samme mann.Eller på stuegulvet, sofakanten, under bordet. You name it, de fins der![]()
Så bra! Godt å få lufta seg litt.God morgon alle sammen. Idag er det vindstilla og ingen regn her idag. Hoppas me får komma oss ute på en tur![]()
God morgenGod morgon alle sammen. Idag er det vindstilla og ingen regn her idag. Hoppas me får komma oss ute på en tur![]()
Nei, ganske mystisk.Så merkelig utslett. Aaaner ikke hva det kan være da ??? :S
God morgen. Sovet godtGod morgen!![]()
Ikke dumt! Tror jeg også skal ha en lur snart.Tror jeg muligens tar en time mens lille U sover
Du har ihvertfall en unnskyldning!He he jeg er glad vi ikke skal være her foråsidetsånn, har ikke fått opp julegardinene en gang.. Det er så bomba her! Jeg har jo ikke overskudd til noe som helst når jeg kommer hjem fra jobb. Gleder meg til bebisen er ute og jeg kan begynne å leve litt mer normalt igjenFå litt overskudd!
Så utrolig! Gratulerer med friskmeldingen.Var ganske alvorlig en stund. Heldigvis fått god oppfølging og respondert bra på medisiner. Så i fjor ble jeg hjerteoperert og er nå erklært helt frisk.![]()
Uff jaKjedelig med slike netter:-/.
Her skal jeg bake ut kakemennene og så må jeg handle litt. Men først skal mini sove litt tenker jeg
Ha ha ja, jeg var faktisk på et kjøpesenter på julaften i.. Fjor? Og kjøpte gave til mannen! Til mitt forsvar var jeg hardt rammet av ammetåken med baby på to mnd!Bra du ihvertfall fant det ut før julaften. Er vel kaos på julaften rundt omkring på kjøpesentrene
![]()
Kommer nok den tiden her også hvor jeg savner baby i midtenKoselig det
Savner baby i midten![]()
Artig med jålefrøken daLitt.
Ikke helt min favorittsyssel. Men hun elsker det
Hun er mye mer jåle enn meg, og elsker neglelakk også, så hun har fått sin aller første i kalenderen, og det er to til.
Hadde vært rimelig lost uten lista mi altså. Null kontroll!Jeg finner den nok.. Et sted... Den ligger enten her på stua en plass, kjøkkenet eller på akvarierommet der vi har gjemt alle gavene.. Hmm..
Ha ha det ordner seg!Du har ihvertfall en unnskyldning![emoji14] det har ikke jeg....
Og jeg skal ha gjester hjemme hele jula!![]()
God morgenGod morgenher er jeg hjemme med en syk snupp
godt hun ikke går glipp av noe i bhg
hva skal du idag?
![]()