Det får de tåle altsåNei. Gubben ringte de viktigste. Resten fikk bare vente![]()
Blir nok det samme her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får de tåle altsåNei. Gubben ringte de viktigste. Resten fikk bare vente![]()
Må ha veldig lite av den her også, kan ikke bli for sterktNår jeg var gravid klarte jeg ikke salsaen :O
Må jeg også gjøre i løpet av dagenJa eg fick lada den![]()
Nei, man vet aldrija, godt det ikke bare var meg daønsker å ha ca 3 år mellom de. Så må klaffe bra om det skal gå
tok 3 år før denne satt. Så vet jo aldri når det går
Da hjelper det nok liteHoho, vet ikke om jeg orkerhan haaaater sport
![]()
Mulig jeg klarer flere innlegg enn jeg trodde på forhåndDe e ju kjempe bra
Ja, jeg har brodder. Må vurdere å ha dem på om det blir enda glattere :/Det er skummelt når det er så glatt, ja. Har du brodder? Husker det var en lang periode sist gang jeg var gravid, med masse holke. Første gangen jeg har brukt brodder. Tyngdepunktet er jo ikke helt som vanlig nå![]()
Så bra daEr noe bedre
Hjelper sikkert litt å komme igang også
Parfyme er da unødvendig?!Jepp.
Har kommet hjem fra nabojenta med neglelakk på seg også, stas. (men da hun fikk parfyme, tung, voksen parfyme, av en annen nabo ble jeg uvel. Det tok flere dager å få bort!)
Hei på degTitter innom fra jobb, og gidde ikke å lese alt det har skravla om.![]()
TakkMasse lykke til!!![]()
Det tror jeg på.. har problemer med å få på meg både sokker og sko.Ja, jeg har brodder. Må vurdere å ha dem på om det blir enda glattere :/
Litt styr og få de på og av skoene også [emoji14]
Ååh...det er så herlig!!Nå ligger eg i sængen å kænner den aktiva gutten i magen min. Han sparkar litt her og derhelt underbar kænnsla
Hehe...heldiggris hanNoen ganger er jeg sikker på at lille U bare ber om pupp for å vise at han fremdeles kan.
Tar 2 slurker og så er han ferdig
Det går greit så langt, men orker liksom ikke bøye meg mer enn jeg må hellerDet tror jeg på.. har problemer med å få på meg både sokker og sko.
Ja de må eg selv og. Bruker tlf som radio og så batteriet dør fortMå jeg også gjøre i løpet av dagen![]()
Jøss, da var du flink!!Det var veldig koseligmye fint å se på. Men ikke så mye fristende å kjøpe. Så kom hjem med mindre enn forventa
![]()
Å nei :-oHalv lønn av hva jeg hadde beregnet jeg skulle få denne mnd.
![]()
Aha okiFordi timelisten ble levert inn for tidlig