Innsett Desember <3

Fikk positiv EL test i dag. Har sendt Mail til Porsgrunn. Spent på om det blir innsett til fredag, eller om det blir avlyst.....
Håper på innsett!! :D håpe håpe

Velkommen! da ligger vi likt i løypa, jeg satt også inn samme dag:)
Spennende veldig kjekt.
Er det ditt første eller har du vært igjennom dette før?
Detter er som sakt min andre gang,jeg sliter mest med å ikke teste prøver så godt å la være.
Hva er din erfaring..?

Tr kom idag! Håper st olav sier at jeg kan få et siste forsøk før jul! Tviler på det, men håper med alt som fins av håp. Venter på telefon tilbake nå. De ringer før 14.30....

Ser ut som forsøket blir avlyst :( Ringte de nettopp, hun skulle få legen til å se på det , så ringer ho meg opp igjen.

Da ringte jeg KK på Haukeland og dessverre var ingen av eggene gode nok til å fryses ned. Vi tok ut 12 egg på fredag og lørdag var 10 av dem befruktet. Mandag fikk vi inn et.
Så da satser vi alt på egget i "magen"❤️ det er en knall tøff prosess dette. Var en som skrev at dette ikke er for sarte skjeler.

Spennende veldig kjekt.
Er det ditt første eller har du vært igjennom dette før?
Detter er som sakt min andre gang,jeg sliter mest med å ikke teste prøver så godt å la være.
Hva er din erfaring..?

Er første Ivf her. Vi fikk en blastocyst på frys i tillegg til den som jeg ruger på nå. Når kan jeg starte å teste uten at otrivelle virker inn? Satt otrivelle mandag for 1,5 uke siden. Jeg tenkte å begynne å teste mandag eller tirsdag neste uke, min td er 18. Når tenker du?

Fikk ikke prøve med nytt forsøk før jul, så da blir det januar istedet.
Lykke til dere andre! :D

Er første Ivf her. Vi fikk en blastocyst på frys i tillegg til den som jeg ruger på nå. Når kan jeg starte å teste uten at otrivelle virker inn? Satt otrivelle mandag for 1,5 uke siden. Jeg tenkte å begynne å teste mandag eller tirsdag neste uke, min td er 18. Når tenker du?
Jeg skal teste meg 18-19..også skal jeg opp på sykehuset og ta blodprøve den 21/12...

Da forlater jeg dere og går inn i Januar 2016. Forsøket ble avlyst siden dag 3 kom på lørdag.
Nei nei nei! :( det var trist :( Så utrolig urettferdig....

Jeg smetter inn her. Hadde negativt forsøk nå i november. Fikk tanta på besøk i dag og fikk akkurat komme med i desember og forhåpentligvis da innsett rundt 22-23 desember. Det er siste fryse-egget vårt og vi håper det er en liten stayer :)

Jeg smetter inn her. Hadde negativt forsøk nå i november. Fikk tanta på besøk i dag og fikk akkurat komme med i desember og forhåpentligvis da innsett rundt 22-23 desember. Det er siste fryse-egget vårt og vi håper det er en liten stayer :)
Velkommen til desember❤️

Last edited:
Da ringte jeg KK på Haukeland og dessverre var ingen av eggene gode nok til å fryses ned. Vi tok ut 12 egg på fredag og lørdag var 10 av dem befruktet. Mandag fikk vi inn et.
Så da satser vi alt på egget i "magen"❤️ det er en knall tøff prosess dette. Var en som skrev at dette ikke er for sarte skjeler.
Er så skuffende å ikke få noen på frys, samme for meg forrige gang. Får bare håpe det er gullegget de satte inn hos deg:)
PS. Det var vel meg som skrev det om sarte sjeler, og det er så sant så sant! Vi må bare komme oss gjennom dette så godt vi kan og håpe på en lykkelig slutt på et eller annet tidspunkt<3

Back
Topp