Innsett Desember <3

Jeg hadde 10-11 eggposer og uttak onsdag :) da ligger vi helt likt! Hvilken klinikk/sykehus hører du til? :)
Jeg har også uttak på onsdag :-D Spennende!! Satte eggløsningsprøyte nå i kveld, og gleder meg til en dag uten spray og sprøyter i morgen! Lykke til på onsdag begge to ;-)

Straks klar for uttak nå. Kjenner vivalen har sin virkning så smått nå, og jeg gruer som grisen :( fordi det gjorde så utrolig vondt sist :(

Mannen gikk prestasjonsangst,men legen sa det er ikke noe stress enda. Han drar hjem når jeg ligger på hvile forbi gjøre jobben i fred ;)

Straks klar for uttak nå. Kjenner vivalen har sin virkning så smått nå, og jeg gruer som grisen :( fordi det gjorde så utrolig vondt sist :(

Mannen gikk prestasjonsangst,men legen sa det er ikke noe stress enda. Han drar hjem når jeg ligger på hvile forbi gjøre jobben i fred ;)
Lykke til, håper du får mindre vondt denne gangen:)

Huffda, håper alt gikk greit med deg i dag. Her var det litt vondt, men gikk helt greit. Fikk ut åtte egg som så bra ut, og mannens prøve så også veldig bra ut. Hvis mange befruktes, dyrker de til blastocyst over helga. Krysser fingrene:-)

Da var det værste uttaket jeg har opplevd over. Kraftig overstimulert med 17 egg ut. Grensen på st.olavs er 14. Fikk totalfrys. Rekker ikke fryseforsøk før jul da det havner midt i romjula,så blir rett over nyttår :)

Men har aldri fått på frys før, så litt flaks oppi uflaksen ble det jo :) slipper alt av hormoner og uttak og smertehelvetet nest gang :)

Da var det værste uttaket jeg har opplevd over. Kraftig overstimulert med 17 egg ut. Grensen på st.olavs er 14. Fikk totalfrys. Rekker ikke fryseforsøk før jul da det havner midt i romjula,så blir rett over nyttår :)

Men har aldri fått på frys før, så litt flaks oppi uflaksen ble det jo :) slipper alt av hormoner og uttak og smertehelvetet nest gang :)

Huffda! Håper du får mange på frys,sånn at det blir litt hell i uhell:-) hørtes ikke så godt ut mht overstimulering :-( Håper du ikke får plager de neste dagene!

Fikk ut 14 egg i dag ;-) Spent på hvor mange som blir befruktet og om jeg får noen / hvor mange jeg får på frys :-)

Huffda! Men da må vi håpe mange blir befruktet og kommer seg i fryseren. God bedring:)

Fikk ut 14 egg i dag ;-) Spent på hvor mange som blir befruktet og om jeg får noen / hvor mange jeg får på frys :-)

Så spennende! Hvor hører du til?

Jeg fikk ut 8, og er spent på om mange overlever.. Og om det blir vanlig dyrking eller blasto.. Heldigvis får jeg besøk de neste dagene, så går tiden fortere:-)

Så spennende! Hvor hører du til?

Jeg fikk ut 8, og er spent på om mange overlever.. Og om det blir vanlig dyrking eller blasto.. Heldigvis får jeg besøk de neste dagene, så går tiden fortere:-)
Jeg går på Riksen :-)

Fikk akkurat telefon. Av 14 egg var 9 modene. 6 lot seg befrukte :-D Så nå er det innsett i morgen kl 13.30.

Når får du vite hvordan det har gått?

Jeg går på Riksen :-)

Fikk akkurat telefon. Av 14 egg var 9 modene. 6 lot seg befrukte :-D Så nå er det innsett i morgen kl 13.30.

Når får du vite hvordan det har gått?

Fikk vite at av de åtte eggene så har fem blitt befruktet, og ett var de usikre på så kanskje seks.De dyrker til blastocyst over helga, så da blir det innsett mandag halv ett her. Er veldig glad for blastodyrkning, men er litt nervøs for at alle faller fra i helgen. De sa at det var det beste og at det øker sjansene, så får stole på de:-) masse lykke til i morgen, og håper at du får mange på frys!

Da er jeg i gang med sprøytene, akkurat satt første Menopur:) Deilig å ikke grue seg til å stikke, den skrekken forsvant etter første sprøyte forrige gang.
Hvis noen eventuelt skal bruke samme og syns det virker skummelt å blande og trekke opp sprøytene selv istedenfor å bruke ferdige sprøyter, så ikke vær redd, det var enkelt og greit! Bare å følge videoen;)
Spent på om jeg blir et emosjonelt vrak som sist gang, men nå er jeg uansett sykmeldt så da kan jeg holde meg for meg selv hvis det skulle bli ille:p

Sitter å venter på å komme inn til gyn nå. Spent på hvordan ting ligger Ann. Etter mine beregninger så er EL til tirsdag, og da blir det innsett til fredag. Kommer EL på onsdag eller torsdag så blir forsøket avlyst, da de ikke har åpent i helgene.

Sitter å venter på å komme inn til gyn nå. Spent på hvordan ting ligger Ann. Etter mine beregninger så er EL til tirsdag, og da blir det innsett til fredag. Kommer EL på onsdag eller torsdag så blir forsøket avlyst, da de ikke har åpent i helgene.
Da må vi jo håpe du klarer å unngå helgen:)

Back
Topp