Innsett Desember <3

Jeg er på dag 10 på spray. Skal begynne på sprøyter på fredag, men da må tr komme senest tirsdag, ellers må jeg ringe riksen og høre hva jeg skal gjøre. Håper det ikke blir lenger på spray og forskyvning nærmere jul...
Formen er sånn passe, litt sliten og tung i hodet, så vanskelig å konsentrere seg på jobben. Men planen er å holde ut en uke til, til sprøytene, før jeg får sykemelding;)

Jeg er på dag 10 på spray. Skal begynne på sprøyter på fredag, men da må tr komme senest tirsdag, ellers må jeg ringe riksen og høre hva jeg skal gjøre. Håper det ikke blir lenger på spray og forskyvning nærmere jul...
Formen er sånn passe, litt sliten og tung i hodet, så vanskelig å konsentrere seg på jobben. Men planen er å holde ut en uke til, til sprøytene, før jeg får sykemelding;)

Lykke til videre, og håper tr kommer snart! Hva slags medisiner går du på?

Takk:) Sprayer med Synarela nå, og så skal jeg starte med Menopur sprøyter!

Da får vi krysse fingrene:)

jeg skal på UL nå på torsdag for å sjekke før uttak. Merker at noe skjer der nede nå om dagen, så håper det er mange egg som vokser om dagen:)

Woho da kom endelig TR :) blir gaaaal når hun lar vente på seg selv om jeg vet sprayen er årsaken :D menopur start neste onsdag og jeg gleder meg :D
Så bra du er i rute nå! :)
Her er det null tegn til tr fortsatt:( Så da blir sprøytestart utsatt, skulle egentlig starte i morgen. Må ringe riksen igjen i dag (hater den telefonkøen altså!). De ville jeg skulle ta en test før jeg snakket med dem, og den var selvfølgelig negativ. Visste jo at dette kom til å skje når el var så sen (og tr kom sent forrige gang også, men da skulle jeg uansett spraye lenger pga ferie så var ikke noe problem).
Håper det ikke tar for lang tid før tr kommer, så uttak ikke blir forskjøvet altfor nærme jul... Men så lenge de fortsatt har plass til meg skal jeg vel ikke klage! Kroppen altså, hvorfor kan den ikke oppføre seg når det virkelig gjelder:p

Så bra du er i rute nå! :)
Her er det null tegn til tr fortsatt:( Så da blir sprøytestart utsatt, skulle egentlig starte i morgen. Må ringe riksen igjen i dag (hater den telefonkøen altså!). De ville jeg skulle ta en test før jeg snakket med dem, og den var selvfølgelig negativ. Visste jo at dette kom til å skje når el var så sen (og tr kom sent forrige gang også, men da skulle jeg uansett spraye lenger pga ferie så var ikke noe problem).
Håper det ikke tar for lang tid før tr kommer, så uttak ikke blir forskjøvet altfor nærme jul... Men så lenge de fortsatt har plass til meg skal jeg vel ikke klage! Kroppen altså, hvorfor kan den ikke oppføre seg når det virkelig gjelder:p
Ååh herregud så kjedelig :( var det jeg også begynte å bli bekymret for at kanskje ville skje nå som vi endelig skulle ha alt I orden før jul. Men heldigvis dukket den opp I går :)

Håper TR får fart på seg!:)

Ååh herregud så kjedelig :( var det jeg også begynte å bli bekymret for at kanskje ville skje nå som vi endelig skulle ha alt I orden før jul. Men heldigvis dukket den opp I går :)

Håper TR får fart på seg!:)
Ja får håpe det! Hater å plutselig ikke ha datoer igjen. Håper de lar meg starte så så snart som mulig etter hun kommer og ikke bare forskyver alt en uke eller noe med en gang. Er litt redd for at de plutselig skal finne på å si at det er fullt og jeg må ha uttaket over jul! Men går sikkert bra, får prøve å ikke krisemaksimere helt haha. Blir spennende å høre hva de sier etterpå hvertfall;)

Nå har jeg snakket med Riksen, blir alltid så glad når jeg treffer på en av de hyggeligste sykepleierne, for det er en eller to som alltid er litt korte sånn på telefonen:p
Skal ringe dem igjen når tr kommer og avtale hvilken dag det blir sprøyter, for da blir alt litt forskjøvet så de må sikkert se akkurat hvilken dag det passer best å starte da. Og kommer den ikke innen en uke må jeg vel komme inn en tur og sjekke ut ting. Men sykepleier var enig med meg at det sikkert bare var litt forskjøvet pga sen el, så satser på tr er rett rundt hjørnet! Jeg var ikke den eneste dette skjedde med sa hun hehe;) Kom igjen kropp, samarbeid litt nå da! :p:D

Da er siste dose Puregon satt foreløpig! Ul i morgen og er veldig spent på hvordan jeg ligger an. Håper jo på uttak over helga om jeg skal være riktig så heldig :) er jo innstilt på å måtte gå lengre. Sist forsøk måtte det tre ul til før legen var fornøyde :)

Back
Topp